۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
لزوم کشت‌ محصولات کم آب بر و توسعه گلخانه‌ها در استان همدان
سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان تاکید کرد:

لزوم کشت‌ محصولات کم آب بر و توسعه گلخانه‌ها در استان همدان

همدان - سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه اولویت بخش آب کشور مدیریت مصرف به خصوص در بخش کشاورزی است، گفت: کشت های کم آب بر و توسعه گلخانه ها در اولویت هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای همدان، محمد ضروری در دیدار با فرماندار شهرستان رزن گفت: شمال استان همدان وضعیت بارندگی مناسبی ندارد و امیدواریم در این ایام خداوند باران رحمتش را بر ما نازل کند.

وی افزود: از ابتدای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی تا کنون در شهرستان رزن تعداد ۸۲۷ حلقه چاه مسدود و بیش از ۱۳۷ میلیون متر مکعب جلوگیری از برداشت های غیرمجاز انجام گرفته است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به اینکه تعداد کل چاه های دارای کنتور در شهرستان رزن ۵۹۳ حلقه است، گفت: تعداد پرونده های اصلاح و تعدیل شده در این شهرستان ۲۷۶ حلقه است.

ضروری گفت: چاه های فرم یک شهرستانرزن یک پتانسیل است که می توان با حضور سرمایه گذار از آن بعنوان یک پروژه صنعتی در شهرستان در جهت اشتغالزایی استفاده کرد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه اولویت بخش آب کشور مدیریت مصرف به خصوص در بخش کشاورزی است، گفت: کشت های کم آب بر و توسعه گلخانه ها در اولویت هستند و باید با توجه به شرایط منابع آبی موجود به این سو حرکت کرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha