۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
تعامل شهرداری و نظام مهندسی منجر به بهبود وضعیت ساخت و سازها می شود
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان:

تعامل شهرداری و نظام مهندسی منجر به بهبود وضعیت ساخت و سازها می شود

گرگان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: ارتباط و تعامل سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی سبب بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای گلستان و رعایت مقررات ملی ساختمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا آلوستانی، عصر دوشنبه در نشست با شهردار گرگان اظهارکرد: تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری سبب پیشبرد امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: بخش اعظمی از ماهیت خدمت دو سازمان در حوزه ساختمان، مشابه و مکمل هم است که نیازمند تقویت تعاملات بین دستگاهی است.

آلوستانی گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت و سازها برای رونق بیشتر به این صنعت، به ما کمک می کند.

وی بیان کرد: با درک اهمیت و ضرورت اعلام و اطفا حریق در ساختمان ها و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان همکاری مشترکی را با شهرداری و سازمان آتش نشانی آغاز کرده ایم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ادامه داد: پس از ساعت‌ها فعالیت کارشناسی و برگزاری جلسات مشترک بین کارشناسان این سه ارگان و با در نظر گرفتن استانداردهای ملی و بین المللی و در راستای خدمت رسانی به شهروندان به زودی تفاهم نامه سه جانبه منعقد می شود.

آلوستانی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار سازنده با انبوه سازان و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان، افزود: استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسان در سازمان نظام مهندسی می‌تواند به شهرداری گرگان در حوزه جذب سرمایه‌گذار کمک کند.

وی اضافه کرد: در ابتدای شروع به کار هیات مدیره دوره نهم با مشکلات و چالش هایی روبرو بودیم اما با هم فکری، تدبیر و کارشناسی اعضای هیات مدیره و تلاش کارکنان دل سوز سازمان بسیاری از این مشکلات را از پیش رو برداشتیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: در روزهای شلوغ پایان سال با تدابیر و برنامه ریزی های هیات مدیره و همراهی کارکنان سازمان، بخش های امور قراردادها و کنترل نقشه بدون کوچکترین وقفه ای به کار خدمات رسانی ادامه دادند.

آلوستانی افزود: در بحث کنترل نقشه با برقراری ارتباط الکترونیکی با شهرداری گرگان بسیاری از مشکلات پیشرو حل خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: سازمان آمادگی کامل دارد در زمینه های عمرانی به عنوان بازوی مشورتی یار و یاور شهرداری باشد.

وی تاکید کرد: با ارتباط و تعامل سازنده بین این دو ارگان شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha