۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
توکن زیلیکا توانایی ثبت رکوردی تاریخی را دارد| منتظر معکوس شدن روند قیمت باشید
یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال مدعی شد؛

توکن زیلیکا توانایی ثبت رکوردی تاریخی را دارد| منتظر معکوس شدن روند قیمت باشید

علیرغم ریزش های اخیر در بازار رمزارزها به ویژه توکن زیلیکا، یک تحلیلگر سرشناس این بازار مدعی شده که زیلیکا توانایی ثبت رکوردی تاریخی قیمت را دارد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال بزرگ و قدیمی «زیلیکا» بیش از دو هفته است که روند نزولی را متحمل شده است. علیرغم پروژه‌های جدید راه اندازی شده در اکوسیستم زیلیکا، این ارز همچنان موفق به بازگشت به افزایش قیمت نشده و به گفته کارشناسان، احتمال ریزش بیشتر قیمت برای این ارز وجود دارد.

زیلیکا یک شبکه بلاک چین با امنیت و کارایی بالا بوده که میزبان بسیاری از پروژه های بزرگ مبتنی بر Web۳ و متاورس است. علیرغم ریزش های اخیر، ابتدای سال ۲۰۲۲، زیلیکا وارد مرحله جدیدی از رشد خود در اکوسیستم DeFi شد.

با اینحال، علیرغم افزایش محبوبیت این پروژه ها و فعالیت اجتماعی آنها، تاثیر مثبتی بر قیمت زیلیکا نداشته است.

زیلیکا از روز یکشبه ۱۰ درصد کاهش قیمت را متحمل شده است. با اینحال، افزایش محبوبیت پروژه های مبتنی بر شبکه بلاکچین زیلیکا همچنان ادامه دارد.

قیمت زیلیکا نتوانست حتی دو هفته گذشته و همراه با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال قیمت خود را در بازار بهبود بخشد. تحلیلگران روند قیمت زیلیکا چشم اندازی نزولی را برای این ارز پیش بینی کرده اند.

اکانت توئتیری @Hayess۵۱۷۸ با انشتار پیامی در صفحه خود مدعی شده که قیمت زیلیکا رو به افزایش خواهد گذاشت. این تحلیلگر مشهور توئیتری اعلام کرد که بی صبرانه منتظر است تا روند فعلی توکن ZIL شکسته شده و مقاومت ۰.۱۱۵ دلاری را حفظ کند تا بتواند به سمت صعودی شدن قیمت گام بردارد.

این تحلیلگر بر این باور است که اگر قیمت زیلیکا شاهد تغییر روند در کوتاه مدت باشد، می تواند بالاترین قیمت تاریخ خود را به ثبت برساند. با این حال، شکستن مقاومت گذشته می تواند ادامه روند نزولی قیمت زیلیکا را تایید کند.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha