۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
معرفی شرکت تولیدی بازرگانی رادمان تجارت هنر با نام تجاری تشک هنر

معرفی شرکت تولیدی بازرگانی رادمان تجارت هنر با نام تجاری تشک هنر

خرید تشک مرغوب و باکیفیت که بتواند در کنار خوابی راحت و آرام از سلامت جسمانی فرد نیز محافظت به عمل آورد یکی از دغدغه‌هایی است که به طور معمول با افزایش سن افراد نمود بیشتری پیدا می کند.

به گزارش بازار، خرید تشک مرغوب و باکیفیت که بتواند در کنار خوابی راحت و آرام از سلامت جسمانی فرد نیز محافظت به عمل آورد یکی از دغدغه‌هایی است که به طور معمول با افزایش سن افراد نمود بیشتری پیدا کرده و به صورت جدی‌تری دنبال می‌شود. از همین رو در این متن سعی نمودیم با معرفی تشک هنر به‌عنوان یکی از محصولات ایرانی با کیفیت که در تلاش است اجناسی متفاوت و متنوع را با کیفیت مطلوب به هم‌وطنان خود عرضه نماید، مسیر تهیه یک تشک دلخواه و مناسب را سهولت بخشیده و زمینه‌ی انتخابی درست و شایسته را ایجاد نماییم. بنابراین اگر تمایل به آشنایی با تشک هنر و ویژگی‌های محصولات متنوع این برند را دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

آشنایی با تشک هنر

مطمئنا هر فردی در هنگام انتخاب و بررسی تشک‌ مدنظر خود با برندهای متفاوتی روبه‌رو می‌شود که این موضوع مسئله خرید تشک را با چالش‌هایی مواجه کرده و درنتیجه منجربه طولانی شدن زمان خرید می‌شود. از این رو همواره توصیه می‌شود که هر فردی پس از تحقیق و بررسی در خصوص برندهای مختلف و یا پس از اطمینان از کیفیت و تنوع محصولات یک برند، مستقیم به سراغ محصولات آن برند خاص رفته و رضایت بیشتری را از تهیه محصولات آن حاصل نماید. تشک هنر یکی از برندهای جدید ایرانی در زمینه‌ی تولید انواع و اقسام تشک است که توانسته با ایجاد تنوع و کیفیت در محصولات خود توجه متقاضیان خرید محصولات خواب را به خود جلب نماید.

این برند که از گواهی‌نامه مشتری مداری از کمپانی ANCCP ایتالیا برخوردار است، سعی نموده تا مطالعات فراوانی را در زمینه‌ی فرم بدنی افراد مختلف در حین خواب انجام دهد تا به تولید تشک‌هایی استاندارد و مطابق با شرایط فیزیولوژی افراد مختلف دست‌یافته و درنتیجه محصولاتی مشتری‌پسند را تولید نماید. برند تشک هنر این افتخار را دارد که به عنوان یک شرکت پیشرو ایرانی در تولید محصولات و تشک‌های مختلف، از آخرین دست آوردها و فناوری‌های بروز استفاده کرده تا محصولاتی ایده‌آل و مطابق با ویژگی‌ها مدنظر مشتریان را عرضه نماید. جالب است بدانید که برند تشک هنر در کنار توجه به حفظ کیفیت محصولات تولیدی سعی نموده تا شرایط آب و هوایی و مشکلات ارتوپدیک افراد مختلف را نیز در هنگام طراحی محصولات متفاوت خود در نظر گرفته تا آسایش و راحتی را در حین خواب و استراحت برای مصرف‌کنندگان محصولات خود ایجاد نماید.

معرفی انواع محصولات هنر

همان‌طور که اشاره نمودیم یکی از موضوعاتی که در تشک هنر توجه ویژه‌ای به آن شده، افزایش تنوع محصولات می‌باشد. در راستای این توجه و تلاشی که صورت پذیرفته برند تشک هنر توانسته تاکنون ۱۴۰ نوع تشک متفاوت با ویژگی‌های منحصر به فرد را تولید نماید. کلیه‌ی این محصولات و مدل‌های ارائه شده از سوی این برند، از مرغوب‌ترین مواد اولیه بوده و بر همین اساس توانسته به گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ دست یابد. همچنین این برند برای کلیه‌ی تشک‌های فروخته شده خود، خدمات پس از فروش ۲ الی ۱۳ ساله را درنظر می‌گیرد تا هر فردی با خیال راحت و اطمینان از پاسخگویی درست در هنگام بروز مشکل به خرید محصولات آن اقدام نماید.

تشک طبی

یکی از عمده محصولاتی که توسط برند تشک هنر به متقاضیان خرید تشک معرفی می‌شود، محصولات طبی این برند هستند. تشک‌های طبی که با هدف حذف دردهایی که در حین خوابیدن یا پس از بیداری، در عضلات مختلف پا، دست، گردن و... تجربه می‌کنیم، به وجود می‌آیند، از شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند که آرامش و آسایش را درحین خواب برای فرد به ارمغان آورده و کمک می‌کنند تا در طولانی مدت و استفاده‌ی مستمر از آن فرد دچار مشکلات متعددی در ستون فقرات نشده و حفاظت حداکثری از بخش‌های مختلف بدن خصوصا عضلات و ستون فقرات به عمل آورده شود.

انواع تشک‌های طبی

پس از اینکه ویژگی‌های مثمره ثمر تشک‌های طبی معین شد و متقاضیان خرید آن افزایش یافت، بسیاری از برندهای تولید تشک طبی از جمله تشک هنر در مسیر ایجاد تنوع در تولید تشک طبی گام‌های مثبت و رو به جلویی برداشتند و توانستند محصولات جدیدی تحت عنوان تشک‌های فنری منفصل، تشک مموری فوم، تشک لتکس، تشک هیبریدی، تشک طبی فوم را به وجود آورند. که هر یک از این محصولات برای اشخاص خاصی یا فضای خاصی تولید شده و افراد با توجه به نیاز خود، شرایط بدنی و فیزیولوژی و ... می‌توانند به انتخاب مناسب‌ترین گزینه بپردازند.

تشک طبی مموری فوم

تشک‌های مموری فوم به طورکلی به تشک‌های جدیدی اتلاق می‌شود که به دلیل طراحی منحصر به فردی که در تولید آن در نظر گرفته شده است، از خاصیت انطباق پذیری بالایی برخوردار می‌باشد. این خاصیت انطباق پذیری که در فوم پلی یورتان (ویسکوالاستیک) به کار رفته در آن مربوط می‌شود، به دلیل ایجاد کمترین فشار ممکن به بدن فرد در حین خواب و شکل‌پذیری مطابق با نحوه‌ی خوابیدن فرد، کمک می‌کند تا در خوابیدن طولانی مدت فرد احساس بدن درد و خستگی کمتری داشته و درنتیجه پس از بیداری و یا بیرون آمدن از بستر بیماری، احساس خوبی را تجربه نماید. نکته‌ی حائز اهمیت دیگری که در خصوص تشک‌های مموری فوم عنوان می‌شود این است که این محصولات تشک هنر علی‌رغم قدرت انطباق بالایی که دارند، در مقابل حرکت و تکان مقاوم بوده و درنتیجه مانع از ایجاد لرزش و یا تکان در حین خواب به فرد می‌شوند.

معرفی شرکت تولیدی بازرگانی رادمهر تجارت هنر با نام تجاری تشک هنر

تشک‌های یک نفره یا دونفره

تشک هنر این افتخار را دارد که علاوه‌بر ایجاد تنوع در مدل و طراحی محصولات تولیدی خود، بتواند این تشک‌ها را سایزهای متنوعی نیز تولید کرده و آن را به کلیه‌ی اعضای خانواده از فرزندان تا والدین یا زوج‌های جوان ارائه دهد. از همین رو در بین محصولات موجود در فروشگاه تشک هنر، به محصولات متفاوتی چون تشک تک نفره، دو نفره در سایزهای مختلفی برخورد می‌کنیم. که هر شخص براساس صلاح‌ دید خود میتواند به خرید یکی از انواع تشک‌های مموری فوم یا طبی این برند پرداخته و درنهایت خوابی آرام و راحت را تجربه نماید. برای ارتباط با مجموعه و برند تشک هنر و خرید محصولات این برند از فروشگاه تشک هنر یا حتی اخذ نمایندگی فروش آن می‌توانید از آدرس اینترنتی toshakehonar.com استفاده نمایید. این مجموعه با برخورداری از سیستم رضایت‌مندی مشتریان ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و گواهی‌نامه بین‌المللی سیستم مدیریت یکپارچه IMS آماده خدمات‌رسانی به شما هموطنان گرامی می‌باشد.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha