۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
تحقق کامل برنامه های ابلاغی FTTH  در استان کردستان
مدیر مخابرات کردستان خبر داد؛

تحقق کامل برنامه های ابلاغی FTTH در استان کردستان

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق کامل برنامه های تکنولوژی FTTH به عنوان آخرین خدمت مخابراتی در بستر تلفن ثابت و دیتا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت گفت: این مجموعه در راستای اجرای برنامه ها و اهداف تعیین شده این شاخص گام های بلندی برداشته است که منجربه به تحقق برنامه های ابلاغی شرکت مخابرات ایران در این حوزه شده است.

وی به تشریح فعالیت ها و اجرای پروژه های زیر ساختی برای ارائه ی تکنولوژی نوین FTTH پرداخت و افزود: طبق بررسی های کارشناسی شده در قالب یک تیم متخصص نسبت به ایجاد زیرساخت و تامین تجهیزات و سرمایه گذاری لازم، برای این تکنولوژی بر اساس هدف های معین در نقاط مختلف استان اقدام شده است.

حکمت با اشاره به اینکه برنامه های FTTH به صورت هفتگی در استان کنترل و بررسی می شود، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های انجام شده با تلاش گروهی و همت همکاران، موفق به محقق شدن شاخص های عملکردی FTTH در سال۱۴۰۰ شده ایم.

وی درصد تحقق برنامه های FTTH در سال گذشته را یادآور شد و افزود: این مهم، بیانگر توجه ویژه مخابرات منطقه در راستای ارائه آن به مشتریان همزمان با رشد تکنولوژیهای جدید است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: با احتساب۱۱۷ کیلومتر فیبرنوریِ اجرا شده در سال گذشته، هم اکنون چهار هزارو ۹۶۱ کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده است.

حکمت گفت: در حال حاضر شش هزار و ۱۵۸مشترک FTTH در استان وجود دارد که از این رقم حدود یک هزار و ۹۰۰ مورد آن در سال گذشته به جمع مشتریان سرویس مذکور اضافه شده اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در تمام شهرستانهای استان تکنولوژی FTTH ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های مخابرات منطقه در سال جاری در خصوص ارائه سرویس FTTH به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط در سطح استان، اضافه کرد: تلاش داریم در نقاط جدیدی که زیرساخت تلفن ثابت نصب و راه اندازی می شود طبق استراتژی های مد نظر ِشرکت مخابرات ایران، نسبت به ایجاد زیر ساخت FTTH اقدام نماییم.

گفتنی است در پروژه FTTH ، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha