۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
طرح هادی ۷۸ روستای زنجان ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

طرح هادی ۷۸ روستای زنجان ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

زنجان-خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به ۷۸ روستای شهرستان زنجان، گفت: طرح هادی این روستاها نیازمند بازنگری است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به اتمام افق ۱۰ساله، طرح هادی ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان زنجان، برای ۴۲ روستا ، طرح بازنگری تهیه شده است.

وی اظهار کرد: ۷۸ روستای شهرستان زنجان نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیاردریال، نیازمند بازنگری طرح هادی می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طرح هادی برای تمام روستاهای شهرستان تهیه شده است و از ابتدا تاکنون ، طرح هادی در ۱۱۰ روستای شهرستان زنجان معادل ۵۷.۲ درصد، اجرا شده است و با عنایت به تفاهم نامه منعقده بین استانداری زنجان و بنیاد مسکن در خصوص نظارت پروژه ها ی دهیاری ها ،طی ۴ سال اخیر حدود ۲۸۰ پروژه در روستا ها با اعتبار حدود ۲۵۰میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری ها و با نظارت بنیاد مسکن شهرستان زنجان اجرا شده است.

خواجه ای مبلغ اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات قیر رایگان در سال ۱۴۰۰ برای ۴۰ روستا را ۱۵۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین مبلغ اعتبار تخصیص یافته جهت اجرای طرح هادی در سال ۱۴۰۰ از منابع استانی و ملی برای ۲۳ روستا به میزان ۱۳۶ میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: مقاوم سازی مسکن روستایی یکی از اولویت های این نهاد است.

کد خبر: ۱۴۶٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha