۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
پلی پروپیلن؛ تقاضا در گیرودار محدودیت های کرونایی

پلی پروپیلن؛ تقاضا در گیرودار محدودیت های کرونایی

پاندمی تقاضای چین را برای این محصول بسیار کاهش داده است.

به گزارش بازار، پاندمی تقاضای چین را برای این محصول بسیار کاهش داده است. مشکلات مرتبط با پاندمی در مرکز آسیا در صدر مشکلات در بازار پروپیلن آسیایی قرار دارد. در روز ۱۳ آوریل، در بازارهای داخلی شرق چین قیمت ها در این هفته ۱۵۰ یوان نسبت به هفته ی قبل افت داشته اند و به ۸۶۵۰ یوان رسیده اند.

در چین حجم معاملات داخلی به دلیل قرنطینه های سخت گیرانه به خصوص در شانگهای بسیار افت داشته است. اگرچه بخش کمی از محدودیت ها در اوایل هفته برداشته شدند، به توجه به استراتژی دولت برای دستیابی به نرخ صفر مبتلایان به کویید، همچنان قوانین سخت گیرانه ای اعمال میشود.

به گفته ی یکی از منابع بازار، تقاضا از قبل برای این محصول کاهش یافته بود، اما حتی کارخانه هایی که قصد خرید دارند با مشکلات توزیع روبرو هستند چراکه محدودیت ها برای حرکت بین شهرها به شکل سخت گیرانه ای هم چنان پابرجاست.

همچنین مشکلات لجیستیکی در بنادر اصلی چین، صادرات را بسیار محدود کرده است. انتظار میروند تا موجودی انبارهای عرضه کنندگان در این هفته برای این محصول افزایش داشته باشد.

نرخ تولید واحدهای تولیدی در هفته ی منتهی به ۱۰ آوریل بین ۷۸ درصد تا ۸۸ درصد متغیر بوده است.

به گفته ی یکی از منابع چینی، پیش بینی میشود پس از گذر از این دوره ی پاندمی در چین، شاهد دوره ای با تقاضای قوی باشیم، که البته برای اثبات این مساله کماکان به مستندات قوی نیاز است.

علیرغم صحبت ها پیرامون بسته شدن چند واحد تولیدی هند در ماه آوریل و می، تقاضا در هند نیز ضعیف بوده است. سفارشات از چین و خاورمیانه برای هند در این هفته بسیار کاهش داشته است.

قیمت این محصول در گرید رافیا در بازار داخلی چین این هفته ۱۵۰ یوان کاهش داشت و به ۸۶۵۰ یوان رسید. بر مبنای برابری وارادات قیمت حدود ۱۱۰۱ دلار تخمین زده میشود.

قیمت این محصول در گرید فیلم برای سی اف آر شرق دور ۱۰ دلار افزایش داشت و ۱۱۹۰ دلار رسید.

قیمت این محصول برای جنوب شرق آسیا در گرید رافیا ۱۰ دلار کاهش داشته است و حدود ۱۳۳۰ دلار بوده است.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha