۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
عدم جذابیت کافی پروپیلن در قیمت های فعلی برای خریداران آسیایی

عدم جذابیت کافی پروپیلن در قیمت های فعلی برای خریداران آسیایی

در بازارهای اروپایی قیمت پروپیلن بیشتر روبه بالا است. دلیل این مساله کاهش در نرخ عملیاتی تولیدکنندگان بزرگ این منطقه است.

به گزارش بازار، در بازارهای اروپایی قیمت پروپیلن بیشتر روبه بالا است. دلیل این مساله کاهش در نرخ عملیاتی تولیدکنندگان بزرگ این منطقه است. تقاضا در حال حاضر سلامت است اما فعالین همچنان باید بسیار محتاط باشند که دلیل آن عدم اطمینان های موجود در اقتصاد جهانی است.

قیمت برای سی اف آر چین نسبت به روز قبل در ۱۴ آوریل ثابت بود و حدود ۱۱۵۰ دلار معامله میشد.

پروپیلن فوب کره، نسبت به روز قبل بدون تغییر و ۱۱۹۰ دلار بوده است.

در بازار داخلی چین، قیمت های اسپات در شاندوگ نیز نسبت به روز قبل بدون تغییر بوده اند و حدود ۸۳۵۰ یوان قرار داشته استاخباری از تحرکات جدید در زمان نگارش این گزارش هنوز به گوش نرسیده است.

قیمت های داخلی شرق چین نسبت به روز قبل ۲۰۰ یوان کاهش داشته است و حدود ۷۸۰۰ یوان ارزیابی شده است. برخی از سفارشات با قیمت کمتر نیز معامله شده اند.

قیمت سی اف آر تایوان ۵ دلار پایینتر در مقیاس هفتگی و حدود ۱۱۷۰ دلار ارزیابی شده است. این کاهش نشان میتواند نشان دهنده افت قیمت برای سی اف آر چین نیز باشد.

قیمت های فوب ژاپن نیز حدود ۵ دلار پایینتر از هفته ی قبل ارزیابی شد و در قیمت ۱۱۵۰ دلار معامله شد. برای معاملات با مبنای فوب نیز چندان معاملات قوی ای رخ نداده است.

قیمت سی اف آر جنوب شرقی آسیا نیز با ۵ دلار کاهش نسبت به هفته ی گذشته، ۱۲۸۵ دلار ارزیابی شد. این تغییرات قیمتی بسیار مطابق با نوسانات قیمتی در بازارهیا سی اف آر بوده اند.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha