۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بارش باران در ۲۴ استان کشور برای شنبه و یکشنبه
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

بارش باران در ۲۴ استان کشور برای شنبه و یکشنبه

نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای ۲۴ ساعات آینده اعلام کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از سه شنبه به کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، آخرین وضعیت جوی کشور را برای ۲۴ ساعت آینده، اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده برای نقاط مختلف کشور در برخی از ساعات، رشد ابر و بارش، پیش‌بینی شده است. امروز ۲۹ فروردین برای برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در البرز و زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب‌شرق در برخی از ساعات باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و روی مناطق مستعد، تگرگ، رخ می‌دهد.

به گفته نقشینه، فردا ۳۰ فروردین به جز جنوب‌شرق و شمال‌غرب در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، جنوب سمنان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، و یکشنبه به جز جنوب‌شرق، شمال شرق، جنوب غرب در استان‌های جنوبی سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌شمالی، نیمه شمالی خراسان‌رضوی، جنوب سمنان، ایلام و خوزستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ می‌دهد. همچنین، دوشنبه در استان‌های واقع در البرز مرکزی و غربی، زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و جنوب‌شرق در برخی از ساعات بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه با ورود ورود موج بارشی جدید در غرب، جنوب‌غرب، جنوب، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، رگبار خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جمعه دریای‌خزر و فردا شنبه، خلیج‌فارس مواج و متلاطم است. تهران نیز امروز ۲۹ فروردین، در ساعات عصر، افزایش ابر و در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق با وزش باد، خواهد داشت. فردا ۳۰ فروردین، بارش‌های تهران در ارتفاعات است.

به گفته نقشینه، بیشینه دمای مهرآباد به مثبت ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد و شمیرانات مثبت ۱۹ درجه خواهد شد. کمینه دمای شمیرانات ۱۰ و مهرآباد ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.  

کد خبر: ۱۴٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha