۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
تسهیلات ارزان قیمت نیاز تولیدکنندگان داخلی است
در گفتگو با بازار؛

تسهیلات ارزان قیمت نیاز تولیدکنندگان داخلی است

گلوگاه- کارآفرین و فعال در زمینه تولید لوازم خانگی با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی به حفظ و توسعه اشتغال کمک می کند، تسهیلات ارزان قیمت را از مهمترین نیازها بیان کرد.

محمد رحیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کار در واحد تولیدی را از سال ۱۳۸۰ با دو سه نیرو شروع کردیم و اکنون شمار آن به ۶۰ نفر رسیده است، توسعه منابع انسانی و افتتاح فاز جدید را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: با تحقق این طرح ها شمار نیروها به ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

وی با اظهار اینکه در زمینه تولید انواع اجاق گاز بیش از ۲۰ سال فعالیت می کنیم، افزود: اگر مسئولان به ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت سرعت بخشند، سبب می شود تا ضمن افزایش کیفیت کار، شرایط فروش مناسب ترین برای مشتریان درنظر گیریم.

وی بی ثباتی در نرخ ارز و افزایش آن را از نگرانی ها دانست و گفت: همیشه نگران آن هستیم که ارز گران تر شود و نتوانیم مواد اولیه را تامین کنیم زیرا برخی از قطعات و مواد اولیه وارداتی است.

این تولیدکننده یادآور شد: برخی از ماشین آلات و قطعات اجاق گاز از خارج تامین می شود و به هر روی وابستگی در این صنعت وجود دارد و به رغم همه مشکلات و نوسانات، سعی کردیم تعطیلی در واحد تولیدی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: کارگران با سختی های فراوانی مشغول کار و تلاش هستند و با حمایت آن توانستیم به تولید بپردازیم و استفاده از کالای ایرانی سبب حفظ و توسعه اشتغال می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha