۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
ارائه آمارهای غلط به رئیس جمهور؛ علت گرانی های اخیر
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس مطرح کرد

ارائه آمارهای غلط به رئیس جمهور؛ علت گرانی های اخیر

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس درباره گرانی های افسارگسیخته اخیر گفت: با آمارهای غلطی که به رئیس جمهور می دهید به گرانی ها دامن می زنید و فقط دهک های پایین از این گرانی ها آسیب می بینند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از نمایندگان برای رأی مثبت به طرح شفافیت آرا، گفت: اساتید حق التدریس جوان حتی برای گرفتن یک وام قرض الحسنه هویت ندارند، لذا از وزیر علوم درخواست می کنم هر چه زودتر این افراد را ساماندهی کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگینی درباره گرانی های افسارگسیخته اخیر افزود: با آمارهای غلطی که به رئیس جمهور می دهید به گرانی ها دامن می زنید و فقط دهک های پایین از این گرانی ها آسیب می بینند، چرا که افزایش قیمت مواد خوراکی به معیشت مردم آسیب می زند. همچنین موضوع گرانی خودرو نیز به جایی رسیده که حضرت آقا شخصاً در این خصوص تذکر می دهند، چرا که در طی یک سال گذشته ۳ بار افزایش قیمت داشته، این در حالی است که گرانی خودرو از سکه و ارز بیشتر در برهم زدن وضعیت اقتصادی کشور تاثیرگذار است، تا جایی که مردم دیگر نمی توانند حتی یک آپارتمان خیلی کوچک اجاره کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با تشکر از وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع توانسته صنعت نظامی و دفاعی را تا این حد پیش ببرد که نظر مستقیم حضرت آقا در این امر دخیل بوده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha