۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
آشنایی با بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در سال ۱۴۰۱

آشنایی با بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در سال ۱۴۰۱

رشته های فنی بسیاری هستند که آینده شغلی بسیار عالی دارند و بازار کار آنها هنوز اشباع نشده است.

به گزارش بازار، رشته های فنی بسیاری هستند که آینده شغلی بسیار عالی دارند و بازار کار آنها هنوز اشباع نشده است. خوشبختانه ورود به بیشتر این مشاغل نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و اگر مهارت های مورد نیاز آنها را کسب کنید می توانید از آنها کسب درآمد داشته باشید. برای یادگیری این مهارت ها تنها کافیست دوره های مربوط به آنها را در آموزشگاه های فنی حرفه ای معتبری همچون آموزشگاه فنی پارس بگذرانید. با شرکت در این دوره ها به صورت تخصصی و از پایه با مهارت های این مشاغل آشنا می شوید به گونه ای که در پایان دوره می توانید به درآمدزایی بپردازید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید شناسایی بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی است. چرا که تعداد این مشاغل بسیار است و در حال حاصر برخی از این مشاغل بازار کار خوبی ندارند. در این مقاله سعی شده است راهنمای جامعی از سودآورترین مشاغل فنی در ایران که در سال ۱۴۰۱ بازار کار عالی دارند، داشته باشیم.

شغل تعمیرات موبایل

از بین شغل های فنی تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که می تواند شما را به درآمدهای بسیار بالایی برساند. نتایج و بررسی های بازار کار این شغل نشان می دهد که در حال حاضر تعمیرکاران موبایل درآمد بسیار بالایی دارند و افزایش خریداران گوشی های موبایل نیز دلیل خوبی است که خبر از رونق هر چه بیشتر این بازار کار می دهد. امروزه تمامی افراد جامعه از کودک تا بزرگسال از گوشی موبایل استفاده می کنند و بسیاری از زمان خود را با این دستگاه هوشمند سپری می کنند.

بازار کار عالی این حرفه در سال های اخیر باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل در سال های اخیر متقاضیان بسیاری داشته باشد و به یکی از بهترین رشته های فنی باشد. همه ساله افراد بسیاری بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل وارد بازار کار این حرفه پر سود شده و درآمدزایی می کنند.

برای یادگیری تعمیرات موبایل شما می توانید دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل مانند آموزشگاه فنی پارس سپری کنید. این مراکز مجهز به انواع ابزار و تجهیزات بوده و مهارت های شما را در زمینه تعمیرات گوشی افزایش می دهند. با شرکت در این دوره های آموزشی ضمن کسب اطلاعات از موبایل، قطعات آن، مدارها، تسلط خوبی به تعمیرات و عیب یابی این دستگاه هوشمند به دست می آورید و می توانید به درآمدهای بالایی برسید.

در حال حاضر تعمیرکاران موبایل در کشور متوسط درآمدی بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان دارند که انتظار می رود در سال ۱۴۰۱ این درآمد افزایش بیشتری داشته باشد.

آشنایی با بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در سال ۱۴۰۱

شغل برق ساختمان

برق ساختمان از گذشته تا به امروز یکی از مهم ترین نیازهای بشر است و تصور نبود برق و قطع شدن بسیار عذاب آور است. این موضوع به خوبی نشان از اهمیت شغل برق ساختمان در بازار کار می دهد. اگر می خواهید شغلی همیشگی راه اندازی کنید، برقکاری ساختمان از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. ضمن اینکه با ظهور تکنولوژی های جدید و تولید دستگاه و سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته، دزدگیر، دربهای اتوماتیک و ... بازار کار این شغل رونق بیشتری یافته است و انتظار می رود در سال های آینده با همه گیر شدن استفاده و نصب این سیستم های امنیتی بازار کار پر رونق تری داشته باشد.

شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک و یادگیری مهارت های این رشته فنی، در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای ساختمان تبدیل شوید و به درآمدهای بسیاری بالایی دست پیدا کنید.

امروزه به دلیل بازار کار خوب این رشته آموزشگاه های فنی بسیاری دوره های آموزش برق ساختمان را برگزار می کنند بنابراین با دقت و ضمن در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل مدرس، سرفصل ها، شیوه برگزاری دوره، مدرک و ... بهترین آموزشگاه برق ساختمان را شناسایی کنید و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

درآمد برقکار ساختمان با توجه به مهارت هایی که دارد متفاوت است و متوسط درآمد این شغل بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان می باشد.

آشنایی با بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در سال ۱۴۰۱

شغل تعمیرات لوازم خانگی

امروه با تغییر در سبک زندگی افراد شاهد افزایش خرید لوازم خانگی هستیم. در گذشته یخچال و لباسشویی لوازم خانگی بودند که بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه مشاهده می کنیم که ماشین ظرفشویی، ماکروفر، چایساز، قهوه جوش و ... در بیشتر آشپزخانه ها استفاده می شود. که این موضوع باعث رونق گرفتن بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شده است.

ورود به بازار کار این حرفه به سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارد. اما موضوع مهمی که برای موفقیت در این شغل باید مورد توجه قرار گیرد دانش و مهارت است. دانش و مهارتی که از طریق آن بتوانید انواع لوازم خانگی را عیب یابی و تعمیر کنید.

اگر می خواهید از پایه و به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر، جاروبرقی و غیره را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد داشته باشید بهتر است دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید.

در آموزشگاه های معتبر تعمیرات لوازم خانگی این دوره به صورت عملی برگزار می شود، معمولا این مراکز برای آموزش سرفصل های این رشته با تعمیرکاران حرفه ای لوازم خانگی همکاری دارند. از طرفی با شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی در این مراکز از یک مدرک فنی حرفه ای معتبر بهره مند خواهید شد.

آموزشگاه فنی پارس از بهترین مجتمع فنی ها در تهران

آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس آموزشگاه معتبری است که به صورت تخصصی دوره های فنی را برگزار می نماید. برگزاری دوره ها در این مجتمع زیر نظر فنی حرفه ای می باشد. آموزش ها در این مجتمع فنی توسط اساتید با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد وطی دوره از پایه سرفصل ها آموزش داده می شود و شما را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

آموزشگاه فنی پارس برگزار کننده بیش از ۵۰ دوره فنی در دپارتمان های برق و الکترونیک، تاسیسات، مکانیکی و جوشکاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha