۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
اعتبار مالی طرح آبرسانی از تالوار به همدان تامین شده است
سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان:

اعتبار مالی طرح آبرسانی از تالوار به همدان تامین شده است

همدان - سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان بابیان اینکه اعتبار مالی طرح آبرسانی از تالوار به همدان تامین شده است، گفت: پس از تخصیص ها و قول مساعد مسئولان، هیچگونه مشکل مالی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش بازار، محمد ضروری در جلسه ستاد پایش تنش آبی که در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد گفت: به منظور کمک به ادارات در صرفه جویی مصرف آب شرب و برای تامین آب مصارف غیر شرب همانند آبیاری فضای سبز در صورت درخواست ادارات، مجوز حفر چاههای کم عمق در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار این ادارات قرار خواهد گرفت.

ضروری همچنین ضمن اشاره به برخی تخلفات کشاورزان اظهار داشت: متاسفانه برخی کشاورزان پس از کشت موقت یکساله اقدام به آب فروشی می کردند که این دسته از متخلفین پس از شناسایی به قوه قضاییه معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آبرسانی از سد تالوار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از تخصیص ها و قول مساعد مسئولان، هیچگونه مشکل مالی در این رابطه وجود ندارد.

وی در همین خصوص توضیح داد: در حال حاضر عملیات اجرایی در تمامی جبهه های مرتبط با این پروژه آغاز شده و تلاش می کنیم تا ابتدای تابستان سال جاری و پیش از شروع تنش آبی، آب از محل سد تالوار به همدان انتقال یابد.

ضروری عنوان کرد: عملیات اجرایی از ۱۵ فروردین ماه سال جاری آغاز شده ضمن اینکه ایستگاه پمپاژ شماره یک و دو پای سد فعال، در ایستگاه شماره سه ساخت سازه های بتنی پایان یافته همچنین عملیات ساخت مخزن کیتو کامل شده و احداث تصفیه خانه نیز در حال انجام است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان بیان کرد: همچنین همزمان پیگیری برای خریداری سایر تجهیزات، ورق و پمپ ضمن بهره گیری از توان مقامات ذینفوذ در حال انجام است.

وی در نهایت توضیح داد: به منظور تسریع در بحث برق رسانی و احداث دو پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلو وات، عملیات اجرایی به قسمت های کوچکتر و در قالب چهار قرارداد تقسیم شده است که در حال پیگیری است.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha