۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف در همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف در همدان

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در مدیریت مصرف آب باید الگو باشند، گفت: قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف همدان در دستور کار است.

به گزارش بازار؛ محمد علی محمدی با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف آب باید الگو باشند گفت: چنانچه دستگاههای اجرایی با سطح مصرف بالا، نسبت به اخطارهای شرکت آب و فاضلاب بی توجه باشند نسبت به قطع آب این دسته از مشترکین پرمصرف اقدام خواهیم کرد.

محمدی در جلسه ستاد پایش تنش آبی که در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت حفظ منابع آبی و کاهش سطح مصارف توسط مشترکین پرمصرف گفت: باید متوسط حجم مصرفی دستگاههای اجرایی مشخص و کاهش ۲۵ درصدی مصارف این طیف از مشترکین از سوی شرکت آب و فاضلاب درخواست شود.

محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: پیش از این شهرداری ها مکلف به تفکیک آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز بودند اما در حال حاضر با واگذاری بخشی از فضای سبز به پیمانکاران و برای جلوگیری از مصرف آب شرب در آبیاری فضای سبز کنترل این نوع از مصارف باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha