۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
زور مجمع تشخیص هم به مافیای خودرو نرسید| واردات خودرو در بلاتکلیفی
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

زور مجمع تشخیص هم به مافیای خودرو نرسید| واردات خودرو در بلاتکلیفی

گرمسار - مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به تاثیر گذاری مافیا در بازار خودرو، گفت: تاثیر اژدهای هفت سر مافیای خودرو بر تصمیم مجمع تشخیص غیرقابل تصور است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره شرایط بازار خودرو به بلاتکلیفی وضعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۱ و افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی نیز اشاره کرد و گفت: مردم سال ها است از کیفیت خودروهای ایرانی ناراضی‌ هستند و رئیس راهنمائی رانندگی کشور خودروهای داخلی را ارابه مرگ می خواند که گواه شرایط موجود است.

مطهری با بیان اینکه مقام معظم رهبری اشاره کردند که کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی اند و حق با مردم است، ابراز کرد: وزیر صمت اعلام داشت که گلایه‌های معظم له در زمینه کیفیت خودرو به جا است و این مسئولیت را می‌پذیریم و مدیران صنعت خودرو سازی تاثر و تاسف خود را از تکدر خاطر ایشان اعلام کردند اما این کافی نیست و باید شرایط بهبود یابد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه دادستان کل کشور از گرفتار بودن صنعت خودرو در دست مافیا و اختاپوس سخن گفت و از وزیر صمت خواست با آن مقابله کند و آمادگی خود را برای کمک اعلام کرد، تاکید داشت: این نشان از وضعیت تاسف‌بار بازار خودروی کشور می‌دهد.

مطهری بیان کرد: رئیس جمهور دستور می‌دهد موانع قانونی و اجرایی واردات خودرو در سال ۱۴۰۱رفع شود همچنین مجلس تصویب کرد در سال ۱۴۰۱ دولت نسبت به صدور مجوز واردات خودرو اقدام کند و شورای نگهبان نیز مصوبه مجلس را تصویب کرد و این در حالی است که مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام تعطیلات نوروزی تشکیل جلسه می‌دهد و از کل بودجه سال ۱۴۰۱ فقط همین یک بند حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه تاثیر گذاری مافیا و اژدهای هفت سری که در این صنعت جای خوش کرده بر تصمیم مجمع تشخیص مصلحت غیرقابل تصور است، تاکید کرد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصلحت نظام و مردم را در نظر گرفته و برگزاری جلسه در ایام تعطیل گویای این واقعیت است.

این عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه حق مردم است و اعضای مجمع به پاسخگویی معتقدند، افزود: شفافیت آراء توقع زیادی نیست، از سوی دیگر اسامی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در سایت مجمع قابل رویت هستند.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      وقتی عوامل خودروسازی در همه ارکان دخیل هستند چظور امکان واردات به نفع مردم وجود دارد تصمیم گیرنده ها خودشان سهامدار و جیره خوار خودروسازی هستند چگونه نان خودرا آجر کنن