۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
تردد خودروها در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۱۰ درصد افزایش یافت

تردد خودروها در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۱۰ درصد افزایش یافت

تبریز- مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد جاده‌های استان در سال قبل نسبت به سال ۹۹ حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری آذربایجان شرقی، حسین بلوکی افزود: در این مدت ۲۷۱ میلیون و ۶۲۱ هزار تردد خودرو در راه های مختلف استان از طریق ۹۴ دستگاه ترددشمار آنلاین ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است، اظهار داشت: پرترددترین راه های استان در این بازه زمانی، مسیرهای رفت و برگشت کنارگذر جنوبی تبریز (لاین شمالی و جنوبی اتوبان شهیدکسایی) با حدود ۳۶ میلیون تردد، ایلخچی - تبریز با ۳۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تردد، صوفیان -تبریز با ۲۰ میلیون تردد و آذرشهر- ایلخچی با ۱۳میلیون و ۸۳۷ هزار تردد بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: مسیرهای بناب - مراغه و ملکان - بناب نیز از دیگر راه های پرتردد استان در سال گذشته بوده است.

بلوکی، ادامه داد: سال گذشته بیشترین تردد در اسفند ماه با ۲۷ میلیون و ۲۸۲ هزار تردد وسیله نقلیه و کمترین تردد در اردیبهشت با ۱۸ میلیون و ۱۵۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی یادآوری کرد: در سال گذشته ۵۷۱ هزار و ۵۳۹ مورد تماس تلفنی با مرکز تلفن گویای ۱۴۱ این اداره کل برقرار شده که توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha