۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
۳ هزار و ۸۷۶ پروژه اجتماع محور اقتصادی در مازندران اجرا شد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

۳ هزار و ۸۷۶ پروژه اجتماع محور اقتصادی در مازندران اجرا شد

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران گفت: سال قبل سه هزار و ۸۷۶ طرح اجتماع محور اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و۶۲۸ نفر در استان اجرا شد.

سید رضا هادیان درگفتگو با خبرنگار بازار، مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی را از جمله اقدامات این ستاد در استان برشمرد و گفت: سه هزار و ۹۲۷ طرح اقصتادی با ظرفیت اشتغال ۱۷ هزار و ۹۸۲ نفر و مجموع سرمایه گذاری شش هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.

وی افزود: از مجموع این طرح شامل ۱۸ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال شش هزار و ۷۱۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری دو هزار و ۲۸۷ میلیارد، سه هزار و ۸۷۶ طرح اجتماع محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۶۲۸ نفر و سرمایه گذاری سه هزار و ۹۴۳ میلیارد ریال از جمله اقدامات است.

وی ادامه داد: ۳۲ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۱۴۲ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۴۶۲ میلیارد ریال و یک طرح کارگاهی با اشتغال ۱۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریال نیز در استان اجرا شده است.

هادی به تکمیل ۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل ۵۵ مدرسه،۱۴۰ مسجد، ۶۹ مسکن مربوط به خانوارهای دومعلول و ۷۷ پروژه دیگر است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران، پایدارسازی اشتغال ایجاد شده در سال های گذشته با حمایت از طرح های اقتصادی مشارکتی و ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح های اشتغال زای اجتماع محور از طریق شبکه مجریان و تسهیل گران را از برنامه های سال جاری بیان کرد.

وی گفت: ۶۱۲ پروژه عمرانی و زیربنایی مختلف و پوشش بیمه ای تمامی منازل روستایی استان در مقابل حوادث با همکاری استانداری و بیمه برکت از دیگر طرح های در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha