۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
امکان ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در بخش زغالسنگ کرمان به شرط تامین اعتبارات
نماینده مردم کرمان و راور اعلام کرد

امکان ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در بخش زغالسنگ کرمان به شرط تامین اعتبارات

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور گفت: با تامین اعتبارات و کمک های لازم به زیرساخت های بخش معادن زغالسنگ در استان به راحتی می توانیم در سال‌جاری بین سه تا پنج هزار شغل در این بخش ایجاد کنیم.  

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در نشست شورای معادن استان کرمان مطرح کرد: مشکل خلاء بیمه ای کارگران زغالسنگ در سال‌های گذشته باید مرتفع شود.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ظرفیت حوزه دانش بنیان در استان کرمان افزود: قانون برنامه ششم یک سال دیگر تمدید شد و می توانیم از تمامی احکامی که در حوزه صنعت و معدن در این برنامه وجود دارد استفاده کنیم.

پورابراهیمی گفت: با تامین اعتبارات و کمک های لازم به زیرساخت های بخش معادن زغالسنگ در استان به راحتی می توانیم در سال‌جاری بین سه تا پنج هزار شغل در این بخش ایجاد کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: کل زغالسنگ بخش دولتی و خصوصی معادل ۲۰ تا ۲۵درصد کک سازی های کشور است. مشکل خلاء بیمه ای کارگران زغالسنگ در سال‌های گذشته باید مرتفع شود با این مهم حدود سه هزار بازنشسته داریم که به راحتی سه هزار نفر دیگر جایگزین این نیروها می شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یکی از معضلات بحث های زیست محیطی در استان است و توسعه بدون زیست محیط ارزش ندارد بلکه توسعه فعالیت ها باید با شاخص های زیست محیطی باشد.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha