۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
پتروشیمی مازندران با استانداردهای محیط زیست احداث می شود
در گفتگو با بازار؛

پتروشیمی مازندران با استانداردهای محیط زیست احداث می شود

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی پروژه ملی استان محسوب می‌شود، گفت: این پروژه با استانداردهای محیط زیست احداث می شود.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مردم پایه است، اظهار داشت: امسال دو هزار میلیارد تومان از منابع دولتی برای اشتغال به دستگاه های اجرایی تخصیص داده شده است.

وی افزود: توان دولت برای ایجاد اشتغال بسیار محدود و پایین است و این نشان می دهد توان اقتصاد دولتی برای مقابله با جنگ اقتصادی بالا نیست و باید به اقتصاد مردمی توجه شود.

وی با اظهار اینکه اقتصاد مردمی باید مبتنی بر دانش بنیان باشد، تصریح کرد: همچنین بسته درآمدی مازندران باید متنوع شود و نباید فقط بر گردشگری متکی شود و در کنار آن باید به صنعت نیز توجه کرد.

شریعتی با عنوان اینکه در قلب شهرهای خارج صنایع پتروشیمی و غیره وجود دارد، گفت: بنای پروژه پتروشیمی مازندران در دولت قبل گذاشته شد زیرا یکی از مهمترین موضوعات کشور کم آبی بوده و سیاست براین است که این صنعت در جایی که دارای آب فراوان است، مستقر شود.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه محدودیت استقرار صنعت و پتروشیمی در مازندران برداشته شده است، گفت: ساخت این پتروشیمی مورد حمایت مجمع مازندران استان قرار گرفته است تا سرمایه گذاری در استان محقق شود.

وی با عنوان اینکه صنعت پتروشیمی در اشتغال و اقتصاد استان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این صنعت دارای اثرات اقتصادی و رفاهی بالایی است و مورد حمایت مجمع نمایندگان استان قرار دارد.

وی از پتروشیمی مازندران به عنوان طرح ملی یاد کرد و گفت: این پروژه با استانداردهای محیط زیست در استان احداث می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha