۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
خطر ریزش و اصلاح قیمت در برابر توکن FEG| اصلاح قیمت تا چه سطحی خواهد بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

خطر ریزش و اصلاح قیمت در برابر توکن FEG| اصلاح قیمت تا چه سطحی خواهد بود؟

توکن FEG که طی ماه های گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده، در حال حاضر با پشتیبانی کلیدی دست پنجه نرم کرده و ممکن است به زودی قیمت آن به زیر این حمایت رسیده و با اصلاح قابل توجه قیمت مواجه شود.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت ارز FEG ممکن است برای گاوها دلگرم کننده نباشد. توکن FEG که طی ماه های گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده، در حال حاضر با پشتیبانی کلیدی دست و پنجه نرم کرده و ممکن است به زودی قیمت آن به زیر این حمایت رسیده و با اصلاح قابل توجه قیمت مواجه شود.

قیمت FEG در حال حاضر حول قیمت کف خود در ژانویه ۲۰۲۲ در نوسان بوده که می‌تواند آخرین پشتیبانی برای این ارز باشد. هر گونه حرکت قیمت به سمت پایین‌تر از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار می‌تواند قیمت را در کمترین زمان به سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳ دلار برساند. بنابراین، قیمت توکن FEG باید سطوح فعلی را حفظ کند و از پایین‌ترین سطح برای جلوگیری از چشم‌انداز نزولی بلندمدت جلوگیری کند.

اطلاعات بسیار کمی در مورد تیم پشت پرده FEG موجود است. با این وجود، این پروژه در فصل اوج گیری میم کوین ها در سال گذشته به یک موفقیت بزرگ دست یافته و در ماه می به بالاترین سطح قیمت خود روی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۳۸ دلار رسید. طبق آخرین اخبار موجود در مورد توکن FEG، این پروژه برنده جایزه فناوری سال DeFi شده است. بنابراین، پیش‌بینی قیمت توکن FEG به شدت به تبلیغات آن بستگی دارد.

پیش بینی قیمت توکن FEG

خطر ریزش و اصلاح قیمت در برابر توکن FEG| اصلاح قیمت تا چه سطحی خواهد بود؟

اگرچه ارزهای دیجیتال مانند کریپتو FEG در اکثر مواقع همچنان از تحلیل تکنیکال سرپیچی کرده و بسیاری از تحلیل های فنی آنها درست از آب در نمی آید، اما این نوع بررسی در هر صورت خالی از لطف نیست.

تجزیه و تحلیل فنی ارز FEG نشان می دهد که قیمت از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۹۰ دلار در فوریه ۲۰۲۲ به شدت رد شده و دچار ریزش شد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت این توکن در سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷ دلار و ۹۳ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود در می ۲۰۲۱ قرار دارد.

برای جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت، FEG باید سطح فعلی را حفظ کرده و از هر گونه حرکت نزولی به پایین تر از قیمت فعلی جلوگیری کند. هر گونه ریزش به سمت کمتر از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار می تواند توان گاوها برای افزایش قیمت را تا حد زیادی کاهش دهد.

بنابراین، سطح فعلی می تواند آخرین فرصت آنها برای چرخش به سمت بالا باشد. برای درست از آب در آمدن هر گونه پیش‌بینی حرکت صعودی توکن FEG، قیمت باید از سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۴۶ دلار عبور کند. بسته شدن روزانه بالاتر از این سطح می تواند قیمت را خیلی زود به سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۷۴ دلار برساند.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha