۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
احتمال سقوط توکن رمز ارزی گالا| دارندگان گالا کمی نقد شوند
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال سقوط توکن رمز ارزی گالا| دارندگان گالا کمی نقد شوند

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال «گالا» نشان می‌دهد که قیمت این ارز ممکن است به ۰.۱۲ دلار سقوط کند؛ چراکه خط روند صعودی خود را شکسته است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال «گالا» نشان می‌دهد که قیمت این ارز ممکن است به ۰.۱۲ دلار سقوط کند؛ چراکه روند صعودی خود را شکسته است. قیمت گالا خط روند صعودی را برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۲۱ شکست.

این روند صعودی به نوعی قابل توجه بود؛ چراکه قیمت گالا را از ۰.۰۲ دلار به ۰.۸۳ دلار آن هم طی کمتر از سه ماه افزایش داد. قیمت باید به زودی از خط روند بالاتر برود، در غیر این صورت ممکن است خرس ها کنترل کامل را به دست آورند. بازارهای کریپتو از ابتدای سال به دلیل افزایش نرخ بهره در آمریکا، در یک روند نزولی شدید قرار داشته اند.

گفتنی است، از ارز گالا می توان برای استفاده در NFT های بازی های مبتنی بر گالا مانند تاون استار و تانک های عنکبوتی استفاده کرد. به نظر می رسد هر دو بازی کاربران فعال زیادی که برای ارتقا به مراحل بالاتر بازی، نیازمند خرید توکن گالا هستند.

پیش بینی قیمت گالا

احتمال سقوط توکن رمز ارزی گالا| دارندگان گالا کمی نقد شوند

در زمان نگارش این مقاله، قیمت گالا حدود ۰.۱۹۸ دلار معامله می شود. تجزیه و تحلیل فنی قیمت توکن گالا به وضوح شکست زیر خط روند را نشان می دهد. این شکست در روند، شانس کاهش قیمت به ۰.۱۲ دلار طی آینده ای نه چندان دور را افزایش داده است. با این وجود، خرس‌ها ابتدا باید با حمایت در سطح ۰.۱۵ دلار مبارزه کنند.

گالا باید برای ادامه روند صعودی خود، از خط روند عبور کرده و آن را برای هر چشم‌انداز صعودی بازپس گیرد. در چنین سناریوی صعودی، ۰.۶۰ دلار نیز می‌تواند به یک پیش‌بینی معتبر قیمت برای توکن دگالا طی سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. با این حال، به طور کلی، بازارهای کریپتو از ابتدای سال در روند نزولی قرار دارد. بهتر است پیش از هرگونه سرمایه گذاری در این بازار، بسیار دقیق عمل کرده و محاسبات لازم را انجام دهید.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha