۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
احتمال افزایش قیمت توکن کامپاند| پروژه های DeFi همچنان سوددهی دارند
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت توکن کامپاند| پروژه های DeFi همچنان سوددهی دارند

علیرغم عملکرد ضعیف بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، توکن کامپاند پیشرفت قیمت خوبی از خود نشان داده و به نظر می رسد روند نزولی برای این ارز به پایان رسیده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال «کامپاند» نشان می‌دهد که روند نزولی برای این پروژه DeFi احتمالا به پایان رسیده است. به نظر می رسد قیمت کامپاند در ماه مارس با رسیدن به ۹۸ دلار به پایین ترین سطح خود رسیده است.

در فوریه سال ۲۰۲۲، قیمت برای مدت کوتاهی به ۹۳ دلار کاهش یافته اما بلافاصله مجددا افزایش یافت. با این وجود، شرایط خاصی وجود دارد که پیش از رسیدن کامپاند به یک مرحله مهم باید برآورده شود. قیمت این ارز طی هفته اول آوریل ۲۰۲۲ به ۱۷۴ دلار افزایش یافت. با این حال، مجددا همراه با ریزش قیمت بیت کوین سقوط کرد.

توکن کامپ، ارز دیجیتال بومی پروژه Compound Finance بوده که یکی از پرکاربردترین پروتکل های DeFi در بلاکچین اتریوم محسوب می شود. این پروتکل به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای خود را قرض دهد و یا وام بگیرد و البته در عین حال به آنها این امکان را می دهد که با سپرده گذاری توکن های کامپاند خود، اقدام به کسب سود روزانه کنند.

کاربران همچنین می توانند با قرض دادن رمز ارزهای خود، سود کسب کنند. طبق آخرین اخبار، این پروتکل دارای حجم دارایی یا TVL به ارزش ۶.۳۴ میلیارد دلار است. این موضوع کامپاند را به هشتمین پروژه بزرگ در بلاک چین اتریوم تبدیل می کند. بنابراین، هر گونه پیش‌بینی قیمت، به شدت متاثر از میزان پذیرش و آمار TVL این ارز بستگی دارد.

پیش بینی قیمت کامپاند
تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن Comp نشان می دهد که قیمت از ۱۷۴ دلار عبور کرده است. در زمان نگارش مطلب حاضر، هر توکن کامپاند با قیمت ۱۴۲.۵ دلار و ۸۴ درصد کمتر از رقم ATH آن یعنی ۹۱۰.۵ دلار در ماه می ۲۰۲۱ معامله می شود.

در حال حاضر، قیمت در حال شکل دهی یک گوِه است. توکن Comp باید برای افزایش بیشتر قیمت، از ریزش به پایینتر از ۹۸ دلار جلوگیری کند، در غیر این صورت ممکن است خرس ها کنترل کامل بازار این توکن را بدست آورند.

احتمال افزایش قیمت توکن کامپاند| پروژه های DeFi همچنان سوددهی دارند

شکست الگوی گوه می تواند در هر دو جهت باشد. با این وجود، حجم معاملات طی دو روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین هر شکستی در جهت صعودی می تواند ۲۱۲ دلار را به یک پیش بینی معتبر قیمت توکن کامپاند تبدیل کند. این سطح با منطقه اصلاح فیب ۰.۳۸۲ مطابقت داشته و با اتصال بالاترین قیمت ۴۰۰ دلاری نوامبر ۲۰۲۱ به پایین ترین سطح فوریه ۲۰۲۲ یعنی ۹۳ دلار وارد عمل می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha