۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
۳۰ طرح سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون اجرایی می‌شود
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲:

۳۰ طرح سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون اجرایی می‌شود

اینچه برون - مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: امسال میزان سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون افزایش می‌یابد و برای اجرای ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری مذاکره انجام شده است.

مهدی عبدالکریم زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال گذشته میزان صادرات و حمل و نقل کالا از راه آهن اینچه برون افزایش یافت و پیش‌بینی می‌کنیم امسال سال خوبی برای حمل و نقل ریلی گلستان باشد.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا جلوی حمل و نقل ریلی گلستان را گرفت، افزود: پیگیر هستیم حمل و نقل ریلی از سر گرفته شده حمل و نقل و ترانزیت کالا از اینچه برون سرعت یابد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ ادامه داد: تلاش داریم امسال میزان سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون را افزایش دهیم و سال گذشته شش طرح معرفی و توجیه اقتصادی آن به دفتر سرمایه‌گذاری ارسال شد.

عبدالکریم زاده از انجام مذاکره برای اجرای ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون خبر داد و تصریح کرد: در طرح‌ها در حوزه سکوی تخلیه و بارگیری و فعالیت بین الملل انجام می‌شود تا حمل و نقل ریلی و ترانزیت کالا از گلستان سرعت یابد.

وی با بیان اینکه از اجرای طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: در گذشته این ۳۰ طرح ارائه شده بود اما مشکلاتی در واگذاری زمین وجود داشت که این مشکلات در اواخر سال قبل با کمک استاندار و مسئولان استانی رفع و رجوع شد و هم‌اکنون برای توسعه سرمایه‌گذاری در راه آهن اینچه برون مانع و مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha