۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
ادامه افزایش قیمت توکن «کایبر»| خیز گاوها برای رسیدن به ۵ دلار!
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه افزایش قیمت توکن «کایبر»| خیز گاوها برای رسیدن به ۵ دلار!

تحرک قوی آغاز شده کایبر نتورک طی روزهای گذشته منجر به افزایش چشمگیر قیمت آن طی شبانه روز گذشته شده و به احتمال زیاد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، با جهش میزان نقدینگی در بازار رمز ارزها طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت رمز ارز کایبر نتورک ( KNC ) نیز افزایش یافته است. در حال حاضر، هر توکن KNC با قیمت ۴.۳۸ دلار معامله می شود که بالاترین میزان از ژوئن سال گذشته بوده و البته نسبت به پایین ترین سطح خود در سال جاری بیش از ۲۷۰ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، ارزش کل بازار آن به بیش از ۷۷۳ میلیون دلار افزایش یافته و رتبه آن را در بین ارزهای دیجیتال به ۹۶ رسیده است.

شبکه کایبر یک پروژه بلاک چین است که در صنعت تامین نقدینگی برای فایننس پروژه ها فعالیت می کند. هدف آن کمک به آن دسته از برنامه‌های DeFi است که توسط بلاک چین های پیشرو ساخته شده‌اند تا بتوانند جذب نقدینگی داشته باشند.

شبکه کایبر نیز از بلاک چین های پیشرو مانند اتریوم، پلی گان، بایننس، آوالانچ، فانتوم، کرونوس و غیره پشتیبانی می کند. بر اساس آمار ارائه شده در وب سایت این توکن، ارزش کل نقدینگی قفل شده (TVL) روی شبکه کایبر ۸۰ میلیون دلار بوده و این در حالیست که حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۷ میلیارد دلار بوده است. کاربران از شبکه کایبر برای مبادله توکن ها، تامین نقدینگی و حتی توسعه پروژه های کشاورزی استفاده می کنند.

دقیقا مشخص نیست که چرا قیمت کایبر نتوورک طی چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است. با این حال، نگاه دقیق تر نشان می دهد که سایر ارزهای متعلق به خانواده DeFi نیز سود قابل توجهی برای سرمایه گذاران خود طی ۲۴ ساعت گذشته به ارمغان آورده اند. به عنوان مثال، قیمت توکن شبکه سینتتیکس بیش از ۱۰ درصد و توکن BSW نیز بیش از ۱۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. به طور مشابه، قیمت تورچین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است.

پیش بینی قیمت کایبر نتورک

ادامه افزایش قیمت توکن «کایبر»| خیز گاوها برای رسیدن به ۵ دلار!


نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت KNC طی چند ماه گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این ارز در ژوئن سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده بود. در همان زمان، قیمت کایبر به بالای سطح مقاومت کلیدی ۲.۳۴ دلار حرکت کرد که بالاترین سطح قیمت آن در ۸ اکتبر بود. اکنون نیز قیمت کایبر، اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که اندیکاتور MACD بالاتر از سطح خنثی در حرکت است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت توکن کایبر همچنان به افزایش خود ادامه دهد؛ زیرا گاوها مقاومت کلیدی بعدی را در ۵ دلار هدف قرار داده اند. سقوط به زیر سطح حمایت در $۳ این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha