۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
آمادگی شهر فرودگاهی امام‌خمینی برای پوشش پروازهای مسافری به قطر

آمادگی شهر فرودگاهی امام‌خمینی برای پوشش پروازهای مسافری به قطر

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی از آمادگی کامل برای پوشش پروازهای مسافری به قطر در ایام برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی کربلائی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی اعلام کرد: با توجه به درپیش بودن مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر شهرفرودگاهی امام خمینی به عنوان مهم‌ترین درگاه هوایی کشور آمادگی کامل پوشش پروازهای مسافری به کشور قطر را دارد.

کربلایی ادامه داد: نظر به اهمیت و جایگاه شهر فرودگاهی امام‌خمینی و باتوجه به توافقات انجام شده در حوزه حمل و نقل هوایی بین وزارت راه و شهرسازی ایران و قطر، انتظار می‌رود در طول ایام برگزاری مسابقات جام جهانی شاهد تردد تعداد قابل‌توجهی از مسافران در شهرفرودگاهی امام‌خمینی باشیم. مدیرعامل شهر فرودگاهی تصریح کرد: کسب رضایت مسافران به عنوان یکی از اهداف اصلی سیاست‌های کلی شهرفرودگاهی امام خمینی است که دراین خصوص اقدامات مورد نظر جهت سهولت تردد مسافران و توزیع پروازها در تمام ساعات شبانه روزبه منظور جلوگیری از ایستایی مسافران پیش بینی شده است. وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل هرچه بیشتر نهادها و ارگان‌های ذیربط و همچنین برنامه‌ریزی مناسب شرکت‌های هواپیمایی، تجربه خوشی از سفر به جام جهانی فوتبال برای هموطنان حاصل شود.

گفتنی است در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) میزبان ۴۵۴هزار و ۶۱۵ مسافر از طریق ۲۹۶۸ پرواز بوده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha