۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی:

واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

بیرجند- معاون سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: تمامی واحدهای تولیدی، شرکت های پخش و واحدهای صنفی باید اطلاعات تولید و خرید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

الیاس جویبان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سامانه جامع تجارت تقریبا از مهرماه ۱۴۰۰ فعالیت اصلی خود را آغاز کرده است، اظهارکرد: در این باید تمامی واحدهای تولیدی، شرکتهای پخش و واحدهای صنفی در مرحله اول توزیع کالاهای اساسی و واحد تولیدی نیز ملزم هستند اطلاعات تولید و اظهار تولید خود را در سامانه ثبت کنند.

وی بیان کرد: همچنین واحدها مکلف هستند تمام فروش خود را به واحدهای صنفی و عمده فروشی و شرکتهای پخش را در سامانه ثبت کنند و مطابق آن واحدهای عمده فروشی و شرکت‌های پخش نیز خرید خود را در سامانه تایید کنند.

معاون سازمان صمت با بیان اینکه واحدهای صنفی هم ملزم هستند که فروش خود را به مصرف‌کننده در سامانه جامع تجارت ثبت شود، بیان داشت: تمامی عملیات تولید تا فروش مصرف کننده نهایی باید در سامانه جامع تجارت ثبت و تایید شود.

وی افزود: در مرحله اول کالاهای اساسی و در مرحله بعدی شیشه، لوازم یدکی و فلزی مشمول طرح شده و ما این طرح را به تمام واحدهای صنفی ابلاغ کرده ایم.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha