۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
خرید و فروش نان با کارت بانکی | نظارت بر نانوایی‌های گلستان تشدید می‌شود
معاون اقتصادی استاندار گلستان در گفتگو با بازار:

خرید و فروش نان با کارت بانکی | نظارت بر نانوایی‌های گلستان تشدید می‌شود

گرگان- دهنوی، معاون اقتصادی استانداری گلستان به نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: خرید و فروش نان با کارت بانکی یکی از مکانیزم‌های کنترل و نظارت در حوزه نانوایی‌ها است.

محمد دهنوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مباحثی که در چند روز اخیر به ما گوشزد شده، بحث خرید نان برای دامداری هاست که با توجه به افزایش قیمت نهاده ها، این موضوع شدت گرفته است.

وی افزود: خرید و فروش نان با کارت بانکی یکی از مکانیزهای کنترل و نظارت است و بنا داریم حداقل و حداکثری برای این مسئله تعریف کنیم.

دهنوی با اشاره به اینکه این مسئله برای خرید نان در بخش خانگی به زودی اجرا خواهد شد، افزود: همچنین برای نانوایی ها نیز مشخص خواهیم کرد که بخش صنعت و رستوران چگونه می توانند نان مورد نیازشان را تامین کنند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان به گران فروشی در نانوایی های سوپر آزاد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جریمه ها سنخیتی با درآمد نانوایی ها ندارد یکی از اقدامات برای کنترل تخلفات و گران فروشی و کم فروشی نانوایی ها صورت گرفته این است که با همکاری تعزیرات برخورد جدی با متخلفین انجام خواهد شد و حتی تا تعطیلی برخی واحدها نیز پیش رفته ایم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که اگر محکم تر از گذشته کنترل و نظارت را در بازار افزایش دهیم، و در کنار آن بتوانیم بخشی از آرد نانوایی های سوپر آزاد را از صنف و صنعت تامین کنیم، می توانیم گرانفروشی و تخلفات این حوزه را به حداقل برسانیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha