۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
قم یکی از قطب‌های قدرتمند تولید صنایع چوبی کشور است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

قم یکی از قطب‌های قدرتمند تولید صنایع چوبی کشور است

قم - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، حجم پروژه‌های در حال اجرا در شهرک صنعتی چوب و مبل ثامن را ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: قم یکی از قطب‌های قدرتمند تولید صنایع چوبی در کشور است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، اسرافیل شعاعی در جلسه مشترک با مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی چوب و مبل ثامن، حجم پروژه‌های در حال اجرا در این شهرک را ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: باتوجه به اهمیت صنعت درودگری، استان قم به عنوان یکی از قطب‌های قدرتمند تولید صنایع چوبی در کشور، پروژه‌های زیر ساختی متعددی در این شهرک در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: تمام سعی و تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر این است تا با توسعه زیرساختی و اراضی این شهرک شرایط مطلوب را برای حضور تمامی تولید کنندگان صنعت درودگری در این شهرک را فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بر اولویت بندی نیازها و تسریع در رفع موارد مطرح در این جلسه تأکید و عنوان کرد: تمامی نیازهای زیر ساختی و عمرانی این شهرک در دستور کار اجرا قرار گرفته است، لذا در این راستا نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع برخی موارد اعم از تقویت آنتن دهی شبکه تلفن همراه یا تسهیل در رفت آمد تولید کنندگان در مبادی ورودی و خروجی به شهرک ثامن هستیم.

لازم به ذکر است که شهرک صنعتی چوب و مبل ثامن با ۱۴۰ هکتار وسعت و بالغ بر ۲۷۰ قرارداد در کیلومتر ۳ آزاد را قم به گرمسار واقع شده و شهرک صنعتی تخصصی صنعت چوب استان محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۴٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha