۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خبر جدید درباره طرح صیانت| تکلیف کمیسیون ویژه چه می‌شود؟
میرزایی:

خبر جدید درباره طرح صیانت| تکلیف کمیسیون ویژه چه می‌شود؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فعالیت کمیسیون مشترک بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی همچنان سر جای خودش باقی است و کار این کمیسیون به پایان نرسیده است.

طرح صیانت چه شد؟

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی یک رأی استمزاجی درباره ابقای کمیسیون مشترک و یا آنکه این کمیسیون به کار خود پایان دهد، گرفته شد. این رأی در جلسه غیرعلنی گرفته شد و استمزاجی بود و الزام قانونی برای اجرای آن وجود ندارد. بنابراین فعالیت کمیسیون مشترک بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی همچنان سر جای خودش باقی است و کار این کمیسیون به پایان نرسیده است.

وی افزود: همچنین برخی از نمایندگان تقاضا دارند که ادامه بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در صحن مجلس صورت گیرد که طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی این موضوع باید در جلسه علنی مورد رسیدگی قرار گیرد و درباره آن رأی‌گیری شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: یک‌بار این کار اتفاق افتاده است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس خودشان رأی دادند که طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون مشترک رسیدگی شود و تکرار رأی‌گیری در این باره کار درستی نیست.

میرزایی در پایان گفت:‌ هر اتفاقی که در زمینه بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی قرار است اتفاق بیفتد، باید بر اساس قانون باشد و نباید بر اساس سلیقه هیئت رئیسه مجلس و یا عده‌ای از نمایندگان در این باره تصمیم‌گیری شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha