۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
تشریح اقدامات شرکت نفت منطقه کرمان در ایام اپیدمی کرونا
رئیس اچ اس ای شرکت نفت کرمان:

تشریح اقدامات شرکت نفت منطقه کرمان در ایام اپیدمی کرونا

کرمان - رئیس اچ اس ای شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان اقدامات شرکت نفت منطقه کرمان در ایام اپیدمی کرونا را تشریح کرد.

امیر حسین عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت اظهار داشت: با شیوع کرونا در اوایل اسفندماه سال گذشته تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت را به جایگاه های سوخت ابلاغ کردیم.

وی افزود: در جلسه امنیتی استانداری کرمان مقرر شد که سوخت گیری در جایگاه با همکاری جایگاه دار و مشتری انجام شود.

عبدالله زاده ادامه داد: از دبیر صنفی جایگاه های سوخت خواستیم که به تمامی جایگاه های سوخت اعلام کنند که تا حد امکان سوخت گیری از طریق اپراتورهای جایگاه انجام شود و در این خصوص همزمان یک بنر آموزشی هم در جایگاه ها برای مشتری هایی که خودشان می خواهند سوخت گیری ماشین را انجام دهند، نصب شود.

رئیس اچ اس ای شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان با اشاره به اینکه در این بنرهای آموزشی نحوه انجام سوختگیری ایمن از لحاظ بهداشتی برای مشتریان ذکر شده است، تصریح کرد: تا کنون خوشبختانه توانستیم با انجمن های صنفی و جایگاه ها هماهنگ باشیم که در زمینه شیوع ویروس کرونا حداقل مشکلات رو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از جایگاه ها ممکن است در خصوص سوختگیری توسط اپراتور جایگاه همکاری نداشته باشند، گفت: سعی بر این بود که همکاری به صورت حداکثری انجام شود.

عبدالله زاده بیان داشت: در آغاز طرح کنترل شیوع ویروس کرونا، جایگاه ها اعلام کردند تجهیزات بهداشتی مانند دستکش و ماسک و... در دسترس نیست که ما منابعی را به جایگاه ها برای خرید دستکش، محلول ضدعفونی و... معرفی کردیم.

رئیس اچ اس ای شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان ابراز داشت: در این چند هفته اخیر تهیه این اقلام بهداشتی برای همه مردم، سازمان ها و حتی بیمارستان بسیار دشوار و سخت است اما با این حال جایگاه ها با ما همکاری های لازم را انجام دادند.

وی  ادامه داد: اگر در جایگاهی اپراتورها از دستکش، ماسک و... استفاده نکرده باشند مردم می توانند با شماره گیری ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و تخلف گزارش دهند.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه در صورت گزارش تخلف جایگاه سوخت توسط مردم بلافاصله پیگیری خواهد شد، افزود: چنانچه بازرسان اداره بهداشت به ما گزارشی در خصوص عدم رعایت بهداشتی و تخلف جایگاه سوختی به ما گزارش دهند ما پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۴٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha