۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن اردبیل آغاز می‌شود
تا پایان فروردین ماه؛

عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن اردبیل آغاز می‌شود

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: طرح جهش ملی مسکن، اقدامی جهادی برای خانه دار شدن مردم بوده و بهترین فرصت برای خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن است.

وی افزود: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود و لازم است با اطلاع‌رسانی به ثبت‌نام‌کنندگان در شهرستان‌ها، زمینه مشارکت آن‌ها با واریز آورده اولیه برای آغاز عملیات اجرایی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح در خصوص تامین زمین و اختصاص تسهیلات با وجود تنگناهای مالی، ادامه داد: همه دستگاه‌های مرتبط و متقاضیان باید با همکاری هم از این فرصت برای رفع مسائل مربوط به تأمین مسکن استفاده کنند.

میرجعفریان ادامه داد: راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن با همکاری شهرداری‌ها و نظام مهندسی، عملیات اجرایی واحدهایی را که متقاضیان سهم اولیه مشارکت را واریز کرده‌اند، آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: ناهماهنگی در روند صدور مجوزها از سوی دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط مورد پذیرش نبوده و باید با سرعت‌بخشی به روند صدور پروانه‌ها و یا پیش‌پروانه در استان و شهرستان‌ها، اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن تسریع شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha