۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
قیمت دلار بازار آزاد ۱۳ هزار و ۱۰۰ و درصرافی ها زیر ۱۳ هزار تومان

قیمت دلار بازار آزاد ۱۳ هزار و ۱۰۰ و درصرافی ها زیر ۱۳ هزار تومان

دلار در بازار آزاد به قیمت ۱۳ هزار ۱۰۰ تومان فروخته می شود این در حالی است که صرافی های دلار را به به قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان می خرند وبا قیمت  ۱۲ هزار و ۹۵۰ به مردم می فروشند.

به گزارش بازار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی نیز در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۸۵۳ تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۶۹ هزار تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به حدود ۱۳هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

همچنین امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۴ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۲۳ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۱ هزار تومان تعیین شده است.

همین‌ قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده و بهای خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.

کد خبر: ۱٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha