۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۶
ظن پروژه شدن نماد شستان 
سهامی همیشه رو به جلو؟!

ظن پروژه شدن نماد شستان 

نماد شستان از آبان ۹۸ رشد خود را در بازار بورس ایران آغاز کرده و همچنان این رشد با نوسانات کوتاه مدت ادامه دارد، در حالی که هنوز شرکتی بهره برداری نشده است و گزارش های فصلی این شرکت فقط بخش هزینه است.

بازار؛ گروه بورس: سهام پتروشیمی گلستان با نماد شستان از آبان ۹۸ رشد خود را در بازار بورس ایران آغاز کرده و همچنان این رشد با نوسانات کوتاه مدت ادامه دارد، در حالی که بسیاری از نمادهای پتروشیمی چنین روندی را نداشته و نکته جالب توجه اینجاست که این شرکت هنوز راه اندازی نشده و قرار است در آینده بهره برداری شود و به نوعی هنوز زیرساخت های نیمه تمام است.

از طرف دیگر در هفته های اخیر راه اندازی پتروشیمی میانکاله که مرتبط با همین نماد شستان است با چالش مواجه شده و بسیاری از دستگاه های دولتی نسبت به اعطای مجوز به این شرکت در یک محدوده ای محیط زیستی اعتراض کرده اند به همین دلیل احتمالا این پروژه اجرایی نخواهد شد و می تواند روی معاملات نماد هم تاثیر منفی بگذارد.

حالا با توجه به وضعیت پروژه های این شرکت و گزارش هایی فصلی که تنها آمارهای هزینه های اداری و ... در آن منعکس شده دلایل رشد سهام آن مشخص نیست و این مسئله بیشتر حکایت از این دارد که نماد شستان پروژه شده تا بعد از اینکه سهام در اوج به سهامداران خرد فروخته شد به یکباره روند نزولی خود را آغاز کند و دوباره به قیمت های سال ۹۹ برگردد.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha