۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
صنایع استان سمنان آماده مراودات تجاری با عراق هستند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صنایع استان سمنان آماده مراودات تجاری با عراق هستند

سمنان- جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه صنایع استان آماده مراودات تجاری با کشور عراق هستند، گفت: عراق بازار خوبی برای تولیدات سمنان در زمینه‌های مختلف است.

علی اصغر جمعه ای در گفتگو با خبرنگار بازار در پایان سفر هیئت عراقی به استان سمنان برای رایزنی توسعه تجارت بین المللی با این کشور همسایه، تاکید کرد: صنایع استان سمنان آمده مراودات تجاری با کشور عراق هستند.

وی با بیان اینکه آمادگی همکاری متقابل با طرف های عراقی از سوی صنایع استان سمنان مهیا است، تاکید کرد: نشست امروز با هیئت عراقی مثبت ارزیابی می شود چرا که اعتقاد داریم زمینه های همکاری تجاری خوبی بین استان سمنان و کشور عراق می تواند برقرار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با بیان اینکه صنایع استان در بخش های مختلف دارای تولید متنوع است، تاکید داشت: این آمادگی وجود دارد تا طرفین نشست های تجاری را با هدف ارتقای تجارت و سهم بازار مشترک برگزار کنند.

جمعه ای بیان کرد: با حضور هیئت عراقی به صورت تخصصی زمینه های همکاری صنعتی و تجاری بین استان سمنان و کشور عراق مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه نتایج خوبی نیز در این نشست احصا شده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha