۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در روستاها مطالبه کمیسیون صنایع
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در روستاها مطالبه کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها را از مطالبات این کمیسیون از وزیر ارتباطات برشمرد.

به گزارش بازار، روح اله عباس پور در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع به حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد و افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد ۷ ماهه خود در حوزه‌های توسعه شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند، توسعه خطوط تلفن ثابت و... ارائه داد.

وی در تشریح مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: اجرای شبکه ملی اطلاعات اصلی‌ترین مطالبه نمایندگان بود متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی شدن این شبکه تاکنون راه‌اندازی نشده که وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع و معادن وعده راه‌اندازی این شبکه را داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها را از دیگر تاکیدات نمایندگان در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برشمرد و تصریح کرد: براساس گزارش ارائه شده در حوزه فضای مجازی اپراتور کودک راه‌اندازی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت نداریم، مشکلات موجود در آموزش مجازی طی ماه‌های گذشته را مصداقی برای این ادعا توصیف کرد.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha