۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۷۰ درصد از فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی در آذربایجان غربی اجرا شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

۷۰ درصد از فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی در آذربایجان غربی اجرا شد

ارومیه - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۷۰ درصد فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد با اشاره به اجرای ۷۰ درصد از فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی در استان گفت: اجرای این پروژه با هدف توسعه پهن باند روستایی و حفظ یکپارچگی شبکه ملی اطلاعات در سه فاز اجرایی می شود.

وی افزود: در راستای افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در استان، اتصال ۳۲۰ کیلومتر از نقاط مختلف و دور افتاده در دستور کار قرار دارد و با اتمام این پروژه مشکل تامین زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در تمام نقاط استان رفع می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به مرزی، کوهستانی و صعب العبور بودن استان و نظارت و پیگیری های صورت گرفته گفت: فاز اول این پروژه با پیمانکاری مخابرات استان برای بیش از ۷۳ کیلومتر فیبر گذاری در مناطق محروم و روستایی در حال اتمام است که با اعتبار ملی و دولتی و از محل اعتبارات طرح USO به کارفرمایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود.

جلیلی نژاد افزود: این پروژه در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی و آغاز شد و تا به امروز بیش از ۷۰درصد آن اجرایی شده و با پایان هر سه فاز این پروژه، زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات تا دور افتاده ترین و مرزی ترین نقاط استان تقویت می شود.

کد خبر: ۱۴٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha