۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
دستفروشی که صادرکننده لوازم ورزشی شد
در مازندران؛

دستفروشی که صادرکننده لوازم ورزشی شد

ساری- دستفروش لباس های ورزشی در مازندران پس از ۲۵ سال تلاش و پشتکار با تبدیل ایده به ثروت و تولید به صادرکننده البسه و تجهیزات ورزشی تبدیل شده است.

محمدهادی غلامی تولیدکننده و فعال در حوزه البسه ورزشی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کارخانه تولید لوازم و لباس ورزشی را استان ایجاد کردیم، اظهار داشت: در اولین اقدام با کمیته فنی پارالمپیک قرارداد منعقد شد و توانستیم البسه ورزشی را تولید کنیم.

وی با اظهار اینکه فعالیت در حوزه تولید البسه ورزشی سابقه ۲۵ ساله داردف افزود: آغاز کار ما از دستفروشی بود و آن زمان نیز ایده های زیاد و بزرگی داشتیم و از دستفروشی به مغازه داری، فروشگاه، واردات و صادرات پرداختیم و از سال ۹۷ درپی صدور فرمان ارتقای تولید ملی، اقدام به تقویت تولید داخلی کردیم.

مدیرعامل شرکت شیک پوش آذین آریایی تولید انوا پوشاک ورزشی، کاپشن، کیف، کفش و کولر از جمله تولیدات ذکر کرد و گفت: در سال جدید طرح توسعه شرکت و کارخانه در دستور کار قرار دارد و میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و یا اقلامی که هنوز واردات می شود نظیر راکد بدمینتون یا تنیس روی میز در دستور قرار می گیرد.

وی با عنوان متوسط سنی نیروها ۲۵ سال است، بر لزوم حمایت مسئولان تاکید کرد و ارائه تسهیلات وام های با درصد پایین یا بدون درصد را نیاز این واحد تولیدی بیان کرد و گفت: این واحد تولیدی با پنج نیرو شروع به کار کرد و اکنون شمار آن به ۲۵ نفر رسیده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha