۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
 ۳۰ واحد تولیدی در نمایشگاه  ضیافت حضور دارند
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان:

۳۰ واحد تولیدی در نمایشگاه ضیافت حضور دارند

زنجان-قندیلی،مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: ۳۰ واحد تولیدی از استان های زنجان،مشهد،کرمانشاه،کردستان و تهران در نمایشگاه ضیافت حضور دارند.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت در استان زنجان برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز می کند و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: برای این نمایشگاه دو کریدور در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان گفت: ۳۰ واحد تولیدی از استان های زنجان، مشهد، کرمانشاه، کردستان و تهران در این نمایشگاه حضور دارند و هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از مصرف کنندگان و عرضه کالای مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان می باشد.

قتدیلی با بیان اینکه مواد غذایی و خوراکی ۵۹ درصد از غرفه ها را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: ۵ درصد صنایع غذایی، ۳۰ درصد شیرینی و ۶ درصد خشکبار می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف ایران، سازمان جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان ابراز داشت: ارده، لبنیات، عسل، لواشک، خرما، نان، زعفران، لوکوم، برنج، ماکارونی، گز، ادویه جات، خوابار، زیتون، خشکبار، کالای بهداشتی و سوهان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۴٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha