۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
محدودیتی برای خرید تولید مازاد مرغداران کرمانشاهی وجود ندارد
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام کرمانشاه:

محدودیتی برای خرید تولید مازاد مرغداران کرمانشاهی وجود ندارد

کرمانشاه- سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام کرمانشاه از آمادگی این شرکت برای خرید مرغ مازاد مرغداران استان خبر داد و گفت: محدودیتی برای خرید مرغ مازاد مرغداران کرمانشاهی وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، علی قربانی با اشاره به آغاز خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران در برخی استان‌ها، گفت: آمادگی داریم از همین امروز مرغ مازاد تولیدی در واحدهای مرغداری استان کرمانشاه را با همکاری اتحادیه مرغ گوشتی استان، با نرخ مصوب از مرغداران خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای خرید مرغ مازاد بر نیاز بازار از مرغداران استان نداریم و به هر اندازه که تقاضا وجود داشته باشد ظرفیت ذخیره سازی در سردخانه‌های استان را داریم.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حاکم بودن آرامش نسبی در بازار مرغ استان، افزود: به هیچ عنوان کمبودی در بازار مرغ استان نداریم.

قربانی ادامه داد: هم اکنون به اندازه نیاز روزانه استان مرغ در حال عرضه به بازار است و قیمت مرغ در برخی نقاط استان پایین‌تر از نرخ مصوب است.

وی با اشاره به موجودی بالای مرغ منجمد سردخانه‌های استان، یادآور شد: در صورتی که کمبود مرغ در بازار داشته باشیم، این کمبودها با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به سرعت با عرضه مرغ منجمد در سطح استان مرتفع خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۴٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha