۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
فراخوان عضویت در اتاق تعاون ایران

فراخوان عضویت در اتاق تعاون ایران

فراخوان عضویت در اتاق تعاون ایران همزمان با سالروز تاسیس خود در ۲۱ فروردین منتشر شد.

به گزارش بازار، متن فراخوان به این شرح است:

بسمه تعالی
اتاق تعاون ایران بعنوان عالی‌ترین نهاد متولی غیر دولتی بخش تعاون افتخار دارد در طلیعه سال نو و مقارن با ماه پرخیر و برکت رمضان و همزمان با سالروز تاسیس خود در ۲۱ فروردین ماه، در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر شبکه سازی تعاونی‌ها برای کارآمدتر کردن نقش آن‌ها در فرایند فعالیت‌های اقتصادی و زمینه سازی حضور مشارکت حداکثری مردم در این فعالیت‌ها و بهبود فضای کسب و کار کشور با تأکید بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، از کلیه تعاونی‌های فعال در عرصه‌های مختلف با حوزه فعالیت ملی و بین المللی دعوت نماید با عضویت در اتاق تعاون ایران مستقیماً از خدمات این نهاد فراگیر و فرصت حضور آن در شوراها و مجامع عالی کشور بهره‌مند شوند؛ لذا از تمامی تعاونی‌های بزرگ و ملی دعوت می‌شود به منظور اطلاع از خدمات، شرایط و ارائه در خواست عضویت خود در اتاق تعاون ایران، با مراجعه به سایت این نهاد به نشانی WWW.ICCCOOP.IR اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند تا اقدامات لازم جهت عضویت آن‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان اتاق تعاون ایران با آن‌ها بعمل آید.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی بیست و هشتمین سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران را به جامعه بزرگ تعاون تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
«… وَ تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی وَ لا تَعاوَنُوا عَلَی الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقابِ (مائده/ ۲)»
«…و (همواره) در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید و (هرگز) در راه گناه و تعدی همکاری ننمائید و از خدا بپرهیزید که مجازاتش شدید است.»

یکی از برترین تعالیم قرآنی که در دین مبین اسلام نیز موکدا تاکید شده است، تعاون در کارهای نیک است.

۲۱فروردین ماه هرساله یادآور به بار نشستن این آیه شریفه و سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران به عنوان متولی غیردولتی بخش تعاون است و امروز پس از سالها تلاش صادقانه، در بیست و هشتمین سالروز تاسیس این نهاد که مقارن با ماه مبارک رمضان شده، هر روز بر تاثیر و نقش مهم اتاق تعاون ایران در اقتصاد ملی میهمن عزیز اسلامی افزوده می شود.

اهداف تعیین شده برای فردایی بهتر، شکوفا و همراه با آرمانهای بزرگ نقشه راه اتاق تعاون ایران بوده است. پیش‌بینی و جریان سازی وحمایت از تک تک اعضاء تعاونیها برای رسیدن به هدف متعالی در روح و جان، موسسان این نهاد مردمی درخشان بوده است.

حال که در پله۲۸ اُم هستیم، خوشوقتیم که اتاق تعاون ایران نقش و جایگاه رفیعی در فرایند تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیریهای خرد و کلان از طریق عضویت در اکثر شوراها و مجامع عالی اقتصادی دارد و با تعامل مثبت و فعال با ارکان حاکمیت تمامی اهتمام خود را بر مطالبه گری و پیگیری انتظارات قانونی تعاونی‌ها معطوف نموده است.

اکنون اتاق تعاون ایران به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره گیری از قوانین مترقی مرتبط و نیز حضور فعال در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون، تمام تلاش خود را معطوف ارتقای بخش مردمی تعاون نموده است.

در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت اتاق تعاون ایران که شعار سال با نگاه عالمانه و واقع بینانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تعیین شده، فرصت مغتنمی است که از ظرفیت های بخش مردمی تعاون کشور برای تحقق منویات معظم له استفاده شود.

اینجانب سالروز تأسیس اتاق تعاون ایران را به تمامی تعاونگران و تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه تعاون و تحقق سهم ۲۵درصدی از اقتصاد ملی گام برداریم.

بهمن عبداللهی
رئیس اتاق تعاون ایران.

کد خبر: ۱۴۴٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha