۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج ۹۸ درصد پیشرفت دارد
معاون عمرانی استاندار قزوین:

پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج ۹۸ درصد پیشرفت دارد

قزوین - معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخ زاد صبح پنجشنبه در دیدار با مدیر کل فعلی و اسبق راه آهن شمال ۲ کشور، پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین_کرج را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نیاز است قبل از بهره برداری از این پروژه مسیل‌ها و زیرگذرها بازنگری شوند و اگر نیاز به اضافه کردن دهنه و یا تعریض زیرگذر وجود دارد در اسرع وقت انجام شود تا در بارندگی‌های شدید حادثه‌ای پیش نیاید.

وی در خصوص اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) در شهر قزوین گفت: استان قزوین یکی از سه استان پایلوت برای اجرای این طرح است و در این زمینه اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص منطقه قرارگیری راه آهن با اجرای این طرح توسعه محلات، تقویت اقتصاد خرد در طرح بازآفرینی و گسترش شبکه دسترسی در استان فراهم می‌شود.

فرخ زاد همچنین به ضرورت بازسازی ایستگاه آبیک اشاره کرد و افزود بهسازی ایستگاه‌های استان ازجمله ایستگاه‌های قزوین، تاکستان و… و. نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha