۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌ها به‌منظور پشتیبانی از فرآیند تولید نفت
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی تاکید کرد

تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌ها به‌منظور پشتیبانی از فرآیند تولید نفت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: آمادگی کامل داریم تا همسو با سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران صادرات نفت خام و میعانات گازی تا سقف ظرفیت تولید نفت را انجام دهیم.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از تأسیسات و پروژه‌های پایانه نفتی خارک با اشاره به سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: سیاست‌های مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رساندن تولید و صادرات نفت به زمان پیش از تحریم‌هاست که ما باید با این سیاست‌ها همسو شویم.

وی ادامه داد : شرکت آمادگی کامل دارد تا همسو با سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران، مأموریت سازمانی خود را در زمینه صادرات نفت خام و میعانات گازی تا سقف ظرفیت تولید انجام دهد و کارکنان خدوم شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی برای انجام مأموریت سازمانی بیش از پیش آماده هستند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از پایانه نفتی خارک به‌عنوان یک پایانه راهبردی یاد کرد و افزود: حوزه کاری این شرکت در چهار پایانه نفتی عسلویه، خارک، ماهشهر و شمال تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آنها پایانه نفتی خارک یکی از مهمترین پایانه‌های نفتی کشور است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پایانه شرکت از نظر منابع فیزیکی و تأسیساتی و هم بافت نیروی انسانی پایانه نفتی خارک است.

خارک؛ پایانه پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور
اسدروز بر اهمیت پایانه نفتی خارک به‌عنوان پایانه پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک در تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‌ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه گیری است که به روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت و وزارت نفت برای اجرای مأموریت‌های محوله در همه پایانه‌های نفتی کشور آمادگی کامل دارد و این شرکت به شدت مأموریت‌گراست.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به مأموریت‌های محوله به شرکت گفت: در سال ۱۴۰۰ هر آنچه که صنعت نفت برای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه صادرات نفت تکلیف کرده بود به‌عنوان یک سازمان مأموریت‌گرا وظایف به‌موقع و مطابق استانداردها و در شرایط ایمن انجام داده شد.

موفقیت‌های پایانه‌های نفتی در مجمع‌های مالی سالیانه
اسدروز با اشاره به موفقیت‌های شرکت در مجمع‌های مالی سالانه اظهار کرد: در سه‌ سال گذشته در حوزه‌های جاری و سرمایه‌ای براساس بودجه‌های مصوب حرکت کردیم و گزارش مجمع‌ها مطلوب ارزیابی شد.

وی به برنامه‌های امسال شرکت پایانه‌های نفتی اشاره کرد و گفت: ما به‌عنوان کارگزاران دولت، موظف به اجرای سیاست‌های دولت و صنعت نفت هستیم و دولت سیزدهم یک دولت مردمی، پرکار و پرتلاشی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد: مدیرعامل شرکت نفت ایران از جنس صنعت نفت است و فضای کار فراهم است و در همین مدت کوتاه کارهای بزرگی در حل مشکلات و چالش‌ها انجام شده است

رخوت، سستی و کم‌کاری پذیرفتنی نیست
اسدروز با بیان اینکه رخوت، سستی و کم‌کاری پذیرفتنی نیست و همه مدیران و رؤسا موظف به حرکت در همین زمینه هستند، تصریح کرد: نظم و انضباط اداری باید در اداره‌ها مشهود باشد، فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی باید در سازمان جا بیفتند و تعامل با حوزه پیرامونی و مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در راستای سیاست‌های صنعت نفت با دو شرط رضایت ذینفعان و صرف و صلاح صنعت نفت و نظام تشویق و تنبیه مطابق عملکرد جاری باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران همسو با چشم‌انداز ترسیم‌شده و با در نظر گرفتن اهداف عمومی و اختصاصی تعیین‌شده دنبال شوند، تصریح کرد: اهداف عمومی شامل افزایش کیفیت و بهره‌وری پایدار، افزایش خلاقیت و نوآوری پایدار، افزایش پایدار کیفیت زندگی کارکنان و اهداف اختصاصی شامل افزایش پایداری، چابکی و تاب‌آوری عملیاتی شرکت، افزایش و حفظ رضایتمندی ذی‌نفعان کلیدی سازمان، ارتقای نظام دارایی‌های فیزیکی و بهبود مستمر عملکرد و تعالی عملیاتی شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تمرکز بر اهداف ذکرشده و با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و متخصص و مدیریت علمی، دلسوزانه و جهادی در حوزه پایانه‌های نفتی رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران دیروز (شنبه، ۲۰ فروردین‌ماه) از تأسیسات و پروژه‌های پایانه نفتی خارک بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع این پایانه قرار گرفت.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha