۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
پاسخ پارسیان موتور به گزارش بازار
جوابیه

پاسخ پارسیان موتور به گزارش بازار

بنابه جوابیه ارسالی و تماس خبرنگار «بازار» با شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور، روابط عمومی این مجموعه توضیح داد: تنها محصول کارگو فروخته شده دچار مشکل تحویل به مشتری شدبود.

بازار؛ گروه خودرو: روز گذشته رسانه «بازار» براساس مطالب و مستنداتی که دریافت کرده بود، گزارشی تحت عنوان عدم تحویل به موقع محصولات منتشر کرد. این گزارش شرح واقعه یک خریدار و البته تحویل ندادن محصول بوده است. شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور در جوابیه ای، گزارش منتشر شده را رد و مدعی شد که ادعای فرد مذکور تمام حقیقت را منعکس نکرده و از شفافیت کامل درباره موضوع عدم تحویل محصول برخوردار نیست.

بنابه جوابیه ارسالی و تماس خبرنگار «بازار» با شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور، میثم خزائی مدیربرندینگ و روابط عمومی این مجموعه توضیح داد: تنها محصول کارگو فروخته شده توسط این شرکت به خریدار گزارش منتشر شده بوده است. این خریدار بارها به مجموعه مراجعه کرده است، پس از سه ماه از پرداخت وجه و خرید مشخص شد که سازمان های اداری که باید مجوزهای مربوطه را برای کارگو ارائه دهند، با شرکت پارسیان موتور همکاری نداشتند.

خزائی، با تاکید بر این که هیچ یک از محصولات پارسیان موتور چالش عرضه نداشته، افزود: زمانی که متوجه شدیم اخذ مجوز روند طولانی دارد، شرکت پارسیان موتور به خریدار پیشنهاد پرداخت وجه را اعلام کرد. به بیانی بهتر، پیشنهاد انصراف از خرید را شرکت به خریدار اعلام کرده بود. اما خریدار پیشنهاد را قبول نکرد و به دنبال انتخاب محصول دیگر بود.

وی، اظهار داشت: خریدار برای بررسی محصولات به کارخانه رفت تا نمونه ها را بازدید و در صورت انتخاب، آن را خریداری کند. اما به دلیل عدم ثبات در تصمیم از سوی خریدار، در نهایت وجه واریزی در اسفندماه سال گذشته براساس محاسبه سود توسط گروه مالی پرداخت و تسویه صورت گرفت.

این درحالی است که در گزارش مذکور خریدار مدعی شده بود، اگر خودرو را رایگان هم تحویل دهند، آن را قبول نمی کنم.

خریدار محترم کارگو درطول سال گذشته و طی مکاتبه ای با یکی از اعضای هیات مدیره به دنبال تهیه محصول بوده است، اگر محصولات با کیفیت نیستند، چرا برای خرید مجدد پیام ارسال کرده است؟

مدیربرندینگ و روابط عمومی این شرکت افزود: قطعات محصولات فیات مونتاژ شده در کشور، تماما اصلی و مورد تایید شرکت مادر برای تولید یا خدمات پس از فروش به کشور وارد می شود و هیچ گونه ضعفی نیز در تامین قطعات و لوازم یدکی وجود ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور توضیحات کاملی در خصوص شفاف سازی موضوع عدم تحویل خودرو کارگو را اعلام و این موضوع را فقط مربوط به همان مدل عنوان کرد.

گفتنی است این شرکت جوابیه ای نیز به بازار ارسال کرده که مطابق قانون مطبوعات آن را منتشر می کنیم و موارد فوق بخشی از پاسخ این شرکت به گزارش منتشر شده بود.

پاسخ پارسیان موتور به گزارش بازار

کد خبر: ۱۴۴٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha