۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
افزایش درآمد ۷۸.۸ درصدی شرکت پخش البرز | کسب بیش از ۷۷ هزار میلیارد ریال درآمد توسط شرکت
بازار خبر می دهد

افزایش درآمد ۷۸.۸ درصدی شرکت پخش البرز | کسب بیش از ۷۷ هزار میلیارد ریال درآمد توسط شرکت

شرکت پخش داروی البرز از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه همین سال توانست ۷۷ هزار و ۹۳۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال درآمد کسب کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت پخش دارویی البرز، بر اساس گزارش درآمد شناسایی شده از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ که در سامانه کدال منتشر کرده، توانسته طی مدت زمان مذکور ۷۷ هزار و ۹۳۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال درآمد کسب کند. این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل از آن شرکت پخش دارویی البرز ۴۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال درآمد کسب کرده است.

با این تفاسیر افزایش ۳۴ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریالی درآمد شناسایی شده شرکت دارویی پخش البرز طی یک سال رشد مالی ۷۸.۸ درصدی را محقق کرده است.

درآمد حاصل از توزیع و فروش محصولات دارویی پخش داروی البرز از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه ۵۴ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال اعلام شده که از ابتدای اسفند تا پایان همین ماه نیز ۴ هزار و ۴۸۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال به آن اضافه شده است.

همچنین درآمد حاصل از توزیع و فروش محصولات اف ام سی جی شرکت نیز تا پایان بهمن ماه ۱۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال اعلام شده که به این رقم تا پایان اسفند ماه همان سال یک هزار و ۶۰۸ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال افزوده شده است.

شایان ذکر است که مدت زمان وصول مطالبات شرکت دارویی پخش البرز بر اساس گزارش های منتشر شده بر روی سامانه کدال ۲۱۰ روزه تعیین شده است که به گفته کارشناسان این مجموعه پخش دارویی به صورت میانگین به بیش از ۳۶۰ روز هم می رسد.

این درحالی است که بر اساس آخرین گزارش های خبرگزاری بازار از مجموعه پخش دارویی البرز، مجموعه های دولتی اعم از دانشگاه های پزشکی و بیمارستان های دولتی به این شرکت بیش از یک ۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی دارند. همچنین بخش عمده وصول مطالبات از طریق پیگیری های انجام شده از سوی شرکت و از طریق تهاتر مالیات شرکت ها پرداخت شده است.

گفتنی است شرکت پخش البرز به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های پخش دارویی کشور در حال حاضر در بیش از ۲۵ استان کشور فعالیت مستمر دارد و بخش عمده نیاز دارویی کشور از طریق فعالیت های این مجموعه مرتفع می شود. شرکت پخش داروی البرز از مجموعه های گروه دارویی برکت و زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت دارد.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha