۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
پیش بینی اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر در ۵۰ واحد تولیدی احیا شده همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

پیش بینی اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر در ۵۰ واحد تولیدی احیا شده همدان

همدان - استاندار همدان از پیش بینی اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر در ۵۰ واحد تولیدی احیا شده همدان خبر داد و گفت: معضلات و مسائل ذوب آهن غرب کشور پس از ۱۰ سال رفع شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار ائمه جمعه و جماعات استان همدان گفت: دولت سیزدهم متناسب با وضعیت کشور، اقدامات خوبی را در دستورکار قرار داده است.

وی با اشاره به آماری از خدمات ارائه شده در نوروز امسال بابیان اینکه در استان همدان بیش از ۱۲۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی رسمی، اسکان داشتند و در این مدت روزانه به طور متوسط هفت هزار نفر از غار علیصدر بازدید کرده اند، گفت: در مجموع بیش از ۷۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان همدان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ترددهای جاده‌ای استان همدان ۱۱میلیون مورد بود که این آمار، امسال به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد افزایش یافت به سایر اقدامات اشاره و عنوان کرد: در راستای تسهیل در انجام طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به همدان و سایر شهرهای این استان الحاق شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی، زمین در نظر گرفته شده و زمینه احداث بیمارستان در شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پیگیری تامین آب شرب شهر همدان از طریق پروژه انتقال آب ازسد تالوار به همدان در دستور کار جدی قرار گرفت و اعتباراتی در این راستا جذب شد.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حداقل ۵۰ واحد تولیدی راکد، به چرخه تولید بازگردانده شدند، گفت: برای اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر در ۵۰ واحد تولیدی احیا شده، پیش‌بینی‌های لازم شده است.

استاندار همدان بابیان اینکه معضلات و مسائل ذوب آهن غرب کشور پس از ۱۰ سال رفع شد، گفت: معادن نیمه فعال استان همدان که برخی از آن‌ها به صورت راکد بودند، تعیین تکلیف شدند و پرداخت ۷۵درصد منابع بانکی استان با تشکیل شورای هماهنگی بانک‌ها، برای بخش تولید انجام شد.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha