۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان همدان
نوروز امسال صورت گرفت؛

افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان همدان

همدان - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان همدان طی ایام نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: مصرف بنزین استان همدان در بازه زمانی ۲۰ روزه (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جاری) و در مقایسه با همین مدت در سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش داشت که در قیاس روزانه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مصرف با ۵۰ درصد افزایش به اوج خود رسید.

وی افزود: در تمامی روزهای این دوره ۲۰ روزه هیچ وقفه ای در امر سوختگیری خودروها به وجود نیامد و خودرویی بدون سوخت نماند.

روستایی با اشاره به حدود دو هزار بازدید منظم و تصادفی از این مراکز خدماتی اظهار داشت: سوخت رسانی مطابق استاندارد ملی، رسالت، فلسفه وجودی و خط قرمز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و منطقه همدان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در راستای الزام بهبود مستمردر بازدیدهای انجام شده از مجموع ۱۰۵ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و سی ان جی، هشت باب تذکر جدی دریافت کردند و ضرب العجل رفع مغایرت ها به مالک مربوطه ابلاغ شد.

وی گفت: درحال حاضر با افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان در شهرستان بهار شمار جایگاه های سوخت مایع، تک و دومنظوره استان همدان به ۱۲۶ باب رسیده و مدیریت منطقه از سرمایه گذاری در این بخش و احداث جایگاه در مسیرهای مورد نیاز شهری و بین شهری استقبال می کند.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha