۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شناسایی دوهزار و ۲۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شناسایی دوهزار و ۲۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی همدان

همدان - تقوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی دو هزار و ۲۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی همدان طی سال گذشته خبر داد.

غلامحسین تقوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز در استان همدان انجام شده است، گفت: ما به دنبال این هستیم که اراضی ملی تخریب نشود و منابع ملی از بین نرود چرا که اراضی ملی به عنوان امانتی در دست ما برای نسل آینده است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم اما برخی افراد به قانون احترام نمی گذارند.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز و رصد و پایش جهاد کشاورزی در این رابطه عنوان کرد: امکانات جهاد کشاورزی محدود است اما با وجود کمبود نیرو کارها انجام می شود.

تقوی با اشاره به آمار پارسال در بحث شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز از شناسایی دو هزار و ۲۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی همدان طی سال گذشته خبر داد.

وی گفت: یک هزار و ۲۶۱ مورد تبصره یک توقف عملیات ماده ۱۰، تعداد ۳۳۷ مورد در بحث تبصره ۲ ماده ۱۰، تعداد ۴۰ مورد احکام قلع و قمع اجرا شده، ۱۲۹ مورد نصب بنر و دیوار نویسی، شش هزار و ۱۷۳ مورد تحویل پوستر و هشدارهای آموزشی از اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به آمار تعطیلات نوروزی استان همدان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اظهار کرد: طی مدت فوق نیز ۱۵۰مورد ساخت و ساز غیر مجاز در همدان شناسایی شده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha