۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تخصیص ۱۴۰۴ تن مرغ منجمد به گلستان | ۸۹۵ تن ظرف یک ماه جذب بازار شد
جانشین رئیس جهادکشاورزی گلستان:

تخصیص ۱۴۰۴ تن مرغ منجمد به گلستان | ۸۹۵ تن ظرف یک ماه جذب بازار شد

گرگان- حسن پور، جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از تخصیص یک هزار و ۴۰۴ تن مرغ منجمد از اسفند سال گذشته به استان خبر داد و گفت: از این مقدار ۸۹۵ تن تاکنون جذب شده است.

سعید حسن پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این نکته که ۳۷۴ تن مرغ منجمد برای ماه رمضان اختصاص یافته، اظهار کرد: برای تنظیم بازار شب عید هم ۸۸۰ تن مرغ منجمد به استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه هرساله مرغ منجمد در بازار استان جذب نمی‌شد اما امسال به واسطه فاصله قیمت مرغ منجمد با مرغ گرم تمامی مقدار تخصیص یافته، جذب شد.

حسن پور با بیان این مطلب که تاکنون ۸۹۵ تن مرغ منجمد جذب بازار شده، اضافه کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون یک هزار و ۴۰۴ تن مرغ منجمد به استان اختصاص یافت که ازین میزان ۸۹۵ تن تاکنون جذب شده است.

وی از نظارت جدی در بازار خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۸۲۵ مورد بازدید انجام شده که ازاین تعداد یک هزار و ۲۶۷ مورد شکایات و گزارش مردمی و تخلف گزارش شده است.

به گفته جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، یک هزار و ۲۶۷ مورد شکایات و گزارش مردمی، ۶۶۷ مورد منتج به عدم تخلف و ۶۰۰ مورد هم تخلف واحد صنفی محرز شده و به تشکیل پرونده تعزیراتی انجامیده است.

وی ادامه داد: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ تن شکر صنف و صنعت و یک هزار و۲۰۰ تن شکر برای خانوار توزیع شده است.

حسن پور در خاتمه قیمت شکر دولتی برای خانوار را ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرد و گفت: شکر خانوار به صورت بسته بندی توزیع شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha