۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
طبق مصوبه مجلس حقوق کارکنان دولت حداکثر ۷۵ درصد افزایش می‌یابد/ حداقل افزایش ۱۵ درصد
حسینی شاهرودی:

طبق مصوبه مجلس حقوق کارکنان دولت حداکثر ۷۵ درصد افزایش می‌یابد/ حداقل افزایش ۱۵ درصد

شاهرود - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس مصوب کرد که حقوق کارکنان و بازنشستگان دولتی باید حداقل ۱۵ درصد و حداکثر ۷۵ درصد افزایش یابد که خوشبختانه این امر مورد موافقت دولت نیز قرار گرفته و در فروردین ماه جاری اعمال می‌شود.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به موضوع افزایش حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان دولت، بیان کرد: افزایش حقوق کارکنان مطابق با مصوبه مجلس به دولت اعلام شد و خوشبختانه مورد موافقت نیز قرار گرفت و از همین فروردین ماه جاری شاهد اعمال آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هرچند امیدوار بودیم این امر در زمینه حقوق کارگران نیز رخ دهد چرا که این قشر به واقع آسیب‌پذیر و نیازمند حمایت هستند اما افزایش حقوق کارگران دست مجلس نیست و شورای عالی کار برای آن تصمیم می‌گیرد، افزود:  افزایش حقوق کارکنان دولت به میزان حداقل ۱۵ درصد و حداکثر ۷۵ درصد در نظر گرفته شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه برای افزایش حقوق کارمندان دولتی و بازنشستگان دولتی مجلس مکانیزمی که در بودجه دیده‌شده را لحاظ کرده است، تاکید کرد: کمترین دریافتی‌ کارمندان با بالاترین افزایش و بالاترین دریافتی‌ها با کمترین افزایش حقوق روبرو خواهند شد.

حسینی شاهرودی بیان کرد: نمی‌گوییم با این‌کار عدالت در حقوق‌ها صورت می‌گیرد اما به‌ هر حال هدف مجلس این است که مشکلات اقتصادی قشر کارمند کاهش یابد.

کد خبر: ۱۴٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha