۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
 ۱۰ واحد تولیدی خمین امکان بازگشت به چرخه تولید را دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی:

۱۰ واحد تولیدی خمین امکان بازگشت به چرخه تولید را دارد

خمین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت:۱۰ واحد تولیدی خمین امکان بازگشت به چرخه تولید را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار،سید سعید فرخی عصر سه شنبه در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی و خمین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور به ترویج امید نیاز دارد اظهار داشت: با پرهیز از ایجاد فضای نا امیدی، باید برای رونق واحدهای تولیدی تلاش بیشنری صورت بگیرد.

فرخی در ادامه با بیان اینکه مجموعه کل کشور و در راستای آن استان مرکزی در زمینه اشتغال وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارد افزود: تمام تلاشمان این است که ۸ واحد تولیدی که در سال گذشته حقوق معوقه کارگران را داشتند و امسال این واحدها به ۳ واحد تولیدی کاهش پیدا کرده اند که حقوق معوقه یکی از این واحدهای تولیدی مطالبات گذشته است تا پایان امسال  پرداخت شوند.

وی گفت: امسال شمار واحدهای تولیدی و صنعتی دارای حقوق معوقه در خمین، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه راه اندازی دوباره واحدهای تعطیل شده یکی از اولویت‌های استان است گفت: حدود ۱۰ واحد تولیدی در خمین امکان بازگشت به چرخه تولید دارند.

وی عنوان داشت: تاکید ما این است که همه واحدهای تولیدی از ظرفیت های استان هستند و نباید به هیچ علتی متوقف شوند لذا برخی از این واحدهای متوقف شده می توانند با تسهیلات فعالیت خود را از سر گرفته و آغاز نمایند.

کد خبر: ۱٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha